Omstilling Plus

Omstilling Plus er til jer, der vil fokusere på ekstra god kundeservice og på at skabe bedre relationer gennem telefonen.
Se intro till Omstilling Plus
products-top

Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang

Mødet med kunden er supervigtigt – også på telefonen. Firmafon Omstilling sørger for, at jeres kunder starter med en god velkomst, allerede før I tager telefonen. Du kan nemt lave en opsætning med f.eks. velkomsthilsen, ringegrupper, telefonmenu og åbningstider.

Se alle features i Omstilling ›

3 af vores mange fordele

Sprængfyldt med features

Med Omstilling Plus har du fx adgang til Wallboard, hvor vi opsummerer dagens vigtigste statistik. Med Telefonkø beholder kunderne deres plads i køen og bliver ringet op, når det er deres tur. I kan også optage indgående og udgående kald og bruge det til træning.

Mål kundetilfredsheden

Med Firmafons kundetilfredshedsmåling, Smiley, får I øjeblikkelig indsigt i jeres kunders oplevelse, når de har været i kontakt med jer. Så ved I, hvilke kolleger der fortjener et ekstra klap på skulderen.

Gratis opkald til dk numre

Med webkald kan du bruge din browser som telefon. Lav gratis opkald til alm. danske numre og modtag dine opkald direkte i Firmafon web-app. Så kan du være i kontakt med dine kunder - uanset hvor du befinder dig i verden og uden du behøver en telefon.   

Se hvor nemt I skifter til Firmafon

Vi har lavet en intro til hvordan du sætter Omstilling op. Videoen tager 3,5 minut... så bliver det vist ikke hurtigere.

Priser og features

Nem omstilling til kollegaer? Eller funktioner der gør jer til verdensmestre i telefonisk kundeservice? Vælg den løsning, der passer til din virksomheds behov.

Omstilling Omstilling Plus

Omstilling

89kr
pr. medarbejder/pr. måned
Det er let at opsætte velkomsthilsner i Firmafon, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer. Velkomsthilsen
Mens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan de høre ventemusik fra en af vores 4 kategorier eller en helt almindelig ventetone. Det er op til jer. Ventemusik
Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Du kan også nemt indstille helligdage, frokostpauser og undtagelser til åbningstider. Åbningstider
Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig. Forstyr ikke
Lad kunderne blive mødt af en velkomst og valget om hvilken afdeling eller person, de vil tale med. Telefonmenu
Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan jeres kunder blive mødt af en professionel telefonsvarer, der tager imod besked. Du kan aflytte det i vores apps og vælger selv hvordan du får notifikationer. Telefonsvarer
Bestem hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen. Vælg fx mellem telefonsvarer eller at systemet afspiller besked og afslutter. Intet svar-funktion
Opsæt hovednummer til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. På den måde kommer kunderne hurtigst muligt hen til dem, der kan hjælpe dem. Viderestil automatisk
Du er ikke begrænset til at skulle vælge noget bestemt udstyr. Du kan bruge Firmafon med alle typer af telefoner. Brug med alle typer telefoner
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega eller ringegruppe. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores app. Omstil opkald
Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I Firmafon kan I lave så mange ringegrupper I ønsker. Ringegrupper
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores iPhone-app. Telefonkæder
Med opkaldshistorik kan du se informationer om alle opkald til hovednumre. Det hjælper til en bedre kundeoplevelse, f.eks. når du skal følge op på et opkald og kan se hvem kunden talte med og om han var tilfreds. Opkaldshistorik
Send en hurtig besked direkte fra Firmafons system. Så kan du f.eks. nemt fortælle at din kollega har gæster i receptionen. Send sms til kolleger
Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring. Mål kundetilfredshed
Hvis du både har Omstilling og Mobil, kan du ringe ud som dit hovednummer fra din mobiltelefon, så kunderne ikke ser dit direkte mobilnummer. Ring ud som (kræver mobiltelefoni)
Se om dine kollegaer er ledige på telefonen. Farver markerer hvem der er optagede, ledige eller på "forstyr ikke" Se kollegers status (kræver mobiltelefoni)
Læg en boks ind på forsiden, hvor kunden kan se jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen. Widget med kontaktinfo
Brug din browser som telefon. Lav gratis opkald til almindelige danske numre og modtag dine opkald direkte i Firmafons web-app. Så kan du være i kontakt med dine kunder – uanset hvor du befinder dig i verden og uden du behøver en telefon. Webkald (gratis opkald til danske numre)
Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer, indhentet fra jeres andre systemer. Det kan fx være jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Udvidelser
En telefonkø er god for virksomheder med få medarbejdere og mange indgående opkald. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid. Telefonkø med “ring mig op”
Se statistik og status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se hvor mange der er ledige i ringergrupper og på hovednummeret. Wallboard
Optag indgående og udgående opkald på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer ved mundtlige aftaler og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne. Optag opkald
Skriv noter om samtaler med kunderne. De kan læses på tværs af virksomheden. Eller skriv en note og bed en kollega ringe tilbage til en kunde. Note

Omstilling Plus

199kr
pr. medarbejder/pr. måned
Det er let at opsætte velkomsthilsner i Firmafon, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer. Velkomsthilsen
Mens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan de høre ventemusik fra en af vores 4 kategorier eller en helt almindelig ventetone. Det er op til jer. Ventemusik
Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Du kan også nemt indstille helligdage, frokostpauser og undtagelser til åbningstider. Åbningstider
Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig. Forstyr ikke
Lad kunderne blive mødt af en velkomst og valget om hvilken afdeling eller person, de vil tale med. Telefonmenu
Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan jeres kunder blive mødt af en professionel telefonsvarer, der tager imod besked. Du kan aflytte det i vores apps og vælger selv hvordan du får notifikationer. Telefonsvarer
Bestem hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen. Vælg fx mellem telefonsvarer eller at systemet afspiller besked og afslutter. Intet svar-funktion
Opsæt hovednummer til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. På den måde kommer kunderne hurtigst muligt hen til dem, der kan hjælpe dem. Viderestil automatisk
Du er ikke begrænset til at skulle vælge noget bestemt udstyr. Du kan bruge Firmafon med alle typer af telefoner. Brug med alle typer telefoner
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega eller ringegruppe. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores app. Omstil opkald
Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I Firmafon kan I lave så mange ringegrupper I ønsker. Ringegrupper
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores iPhone-app. Telefonkæder
Med opkaldshistorik kan du se informationer om alle opkald til hovednumre. Det hjælper til en bedre kundeoplevelse, f.eks. når du skal følge op på et opkald og kan se hvem kunden talte med og om han var tilfreds. Opkaldshistorik
Send en hurtig besked direkte fra Firmafons system. Så kan du f.eks. nemt fortælle at din kollega har gæster i receptionen. Send sms til kolleger
Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring. Mål kundetilfredshed
Hvis du både har Omstilling og Mobil, kan du ringe ud som dit hovednummer fra din mobiltelefon, så kunderne ikke ser dit direkte mobilnummer. Ring ud som (kræver mobiltelefoni)
Se om dine kollegaer er ledige på telefonen. Farver markerer hvem der er optagede, ledige eller på "forstyr ikke" Se kollegers status (kræver mobiltelefoni)
Læg en boks ind på forsiden, hvor kunden kan se jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen. Widget med kontaktinfo
Brug din browser som telefon. Lav gratis opkald til almindelige danske numre og modtag dine opkald direkte i Firmafons web-app. Så kan du være i kontakt med dine kunder – uanset hvor du befinder dig i verden og uden du behøver en telefon. Webkald (gratis opkald til danske numre)
Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer, indhentet fra jeres andre systemer. Det kan fx være jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Udvidelser
En telefonkø er god for virksomheder med få medarbejdere og mange indgående opkald. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid. Telefonkø med “ring mig op”
Se statistik og status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se hvor mange der er ledige i ringergrupper og på hovednummeret. Wallboard
Optag indgående og udgående opkald på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer ved mundtlige aftaler og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne. Optag opkald
Skriv noter om samtaler med kunderne. De kan læses på tværs af virksomheden. Eller skriv en note og bed en kollega ringe tilbage til en kunde. Note

Første hovednummer er gratis (mobilnummer eller nyt Firmafon-nummer). Ekstra hovednummer kan tilkøbes for 49 kr/md. Hvis du ønsker at dit første hovednummer skal være et 70-nummer eller fastnetnummer, så kan du tilkøbe det for 99 kr/md. Ekstra hovednummer som 70-nummer eller fastnetnummer kan tilkøbes for 149 kr/md.

FAQ

Hvad er forskellen på Omstilling og Omstilling Plus?

Omstilling giver jer de basale funktioner til at omstille til kolleger og til at byde kunden ordentlig velkommen (f.eks ventemusik, ringegrupper, åbningstider og velkomsthilsen). 

Omstilling Plus er til jer, der lægger ekstra vægt på kundeservice og at skabe gode relationer. I får f.eks. adgang til langt flere informationer og til statistik, der kan hjælpe jer til at minimere ventetid. Kunderne kan også trykke 1 for at blive ringet op, så de slipper for ventetid. 

Se en oversigt over funktioner i Omstilling og Omstilling Plus

Hvordan laver jeg Webkald?
Hvis du har Omstilling Plus eller Mobil Plus, så har du mulighed for at bruge Webkald. Med Webkald kan du modtage og foretage opkald via Firmafons web-app og din internetforbindelse.
Se udførlig guide til, hvordan du laver webkald her. 
Hvad er telefonkø og hvordan aktiverer jeg den?
En telefonkø gør det muligt for virksomheder at tage mange indgående kald med få medarbejdere. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen, hvis de venter i mere end 59 sekunder. Placeringen bliver oplyst en gang i minuttet. Læs mere om dine muligheder med telefonkø her. 
Hvad er Omstilling Plus? Og hvad får jeg adgang til?
Firmafon Omstilling Plus giver adgang til ekstra features, som viser kundernes historik og henter informationer fra andre systemer. Det giver en ekstra god telefonoplevelse. Læs udførlig guide omkring Omstilling Plus her. 
Hvad er forskellen på Omstilling og Omstilling Plus?

Omstilling giver jer de basale funktioner til at omstille til kolleger og til at byde kunden ordentlig velkommen (f.eks ventemusik, ringegrupper, åbningstider og velkomsthilsen). 

Omstilling Plus er til jer, der lægger ekstra vægt på kundeservice og at skabe gode relationer. I får f.eks. adgang til langt flere informationer og til statistik, der kan hjælpe jer til at minimere ventetid. Kunderne kan også trykke 1 for at blive ringet op, så de slipper for ventetid. 

Se en oversigt over funktioner i Omstilling og Omstilling Plus

Bliv kontaktet af Firmafon

Har du spørgsmål til systemet, priser eller hvordan du kan bruge Firmafons løsning til at skabe bedre relationer?

Så udfyld formularen.

Vi kontakter dig indenfor 2 arbejdstimer – og selvfølgelig hurtigere, hvis vi kan nå det.