Chat

Uanset om dine kunder er på din hjemmeside eller på Facebook Messenger, kan I komme i kontakt med hinanden.

.

Bliv kontaktet

Se i videoen her, hvordan chat virker
chat-med-kunderne

Nemt for dine kunder

Nu kan de kunder, der foretrækker at chatte med jer, få et hurtig svar. Systemet sørger for at mindske ventetiden og husker kundernes informationer til næste gang, de bruger chatten.

3 af de fordele du får

Integration med Messenger

Få chats fra din hjemmeside og fra Facebook Messenger samlet ét sted. Så kan du fokusere på dét, der er vigtigt – nemlig kunderne.

Nemt for jer

Du får et brugervenligt system, som fordeler chats og opkald imellem jer. Chats kommer ind på samme måde som opkald, og du kan altid tjekke jeres chathistorik.

Smiley bedømmelser

Dine kunder kan give jer en glad eller sur smiley, når de har chattet med jer. Den feedback er uundværlig for at forbedre jeres service og processer.

Priser

Chat

99kr
pr. medarbejder/pr. måned
Få chatsystem der er integreret med telefoni
Fordel chats og opkald ud på medarbejderne
Integrerér med Facebook Messenger
Mål tilfredsheden efter endt chat
Lav nem opsætning i ét system
Gratis adgang til Firmafon Akademi

Hvis du ikke er Firmafon-kunde:
Skriv en mail til salg@firmafon.dk og så hjælper vi jer i gang. Eller ring 71 99 99 50

Vil du vide mere om chat?

Vi har samlet vores bedste blogs, e-bøger, tips og tricks om kundeservice på chat på én side.

FAQ

Hvordan får jeg Chat som Firmafon-kunde?

Hvis du allerede er Firmafon-kunde og gerne vil tilkøbe Chat til din virksomheds hjemmeside, gør du sådan her: 

1. Gå ind i Kontrolpanelet i web-appen
2. Gå til Medarbejdere (under administration)
3. Find den/de medarbejdere, der skal have Chat og tryk på "Redigér"
4. Øverst oppe under medarbejderen trykker du "Tilkøb Firmafon Chat".
5. Bekræft køb af Chat ved at trykke "Aktivér Chat".
6. Nu er chatten akviteret for den medarbejder.

Se udførlig guide med billede her 

Hvordan får jeg Chat på hjemmesiden?

Vi har lavet denne her guide til hvordan du opretter en chat til din hjemmeside. Se guiden her

Hvordan håndterer jeg en live Chat?

Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten nederst til venstre. For at besvare chatten skal du trykke på ikonet til højre i boksen. Læs en mere udførlig guide her 

Bliv verdensmester i god kundeservice

Få indblik i hvordan du leverer god kundeservice og lær hvad du skal gøre for at være med i et marked i forandring.

Bliv kontaktet af Firmafon

Har du spørgsmål til systemet, priser eller hvordan du kan bruge Firmafons løsning til at skabe bedre relationer?

Så udfyld formularen.

Du hører fra os inden for 2 arbejdstimer - og selvfølgelig hurtigere, hvis muligheden byder sig.