Chat.

Få en chatløsning, der taler sammen med din telefoni hos Firmafon. Så bliver opkald fordelt ud på medarbejderne, så de ikke får chats samtidig med opkald. På den måde slipper kunderne for ventetid, da de bliver dirigeret hen til en ledig medarbejder.

Lækkert for kunderne

Nu kan de kunder, der foretrækker at skrive sammen med jer få hurtig svar. Systemet arbejder på at mindske ventetid og husker kundernes informationer til næste gang, de skal bruge chatten.

firmafon-chat-til-virksomheder

Nemt for jer

I får et nemt system, som fordeler chats og opkald rigtigt imellem medarbejderne. Chats kommer ind på samme måde som opkald, og I kan altid tjekke chathistorikken, hvis I skal træne medarbejdere, eller se hvad der er aftalt med kunden.

chat-via-messenger

Facebook som kanal

Kunder kan vælge, om de vil chatte med jer via den normale chatboks eller om de vil flytte chatten over i deres Facebook Messenger. I får stadig beskeden ind i app.firmafon.dk som en normal chat.

Læs mere

test-half-image-left.jpg

Havde I en god chat?

Jeres kunder kan give jer en glad eller sur smiley, når de har chattet med jer. Den feedback er uundværlig for at forbedre jeres service og processer.

Læs mere

Få nem live chat

Video: Sådan bruger du Firmafon Chat

Opsætning som I kender det

Livet bliver lidt nemmere, når I kun skal lave opsætninger i ét system. Ringegrupper, åbningstider, medarbejdere, osv. administreres på samme måde som telefonsystemet. 

test-half-image.jpg

Bedre fordeling

Når chat og telefoni er i samme system, så kan I bruge jeres ressourcer bedre. Opkald og chat fordeles ud til ledige medarbejdere. Det giver også en bedre oplevelse for kunderne, som ikke kommer til at vente forgæves. 

Chat_kanaler

Se Priser for Chat

Bliv kontaktet af Firmafon

Har du spørgsmål til systemet, priser eller hvordan du kan bruge Firmafons software til at skabe bedre relationer?

Så udfyld formularen.

Vi kontakter dig indenfor 2 arbejdstimer – og selvfølgelig hurtigere, hvis vi kan nå det.