Omstilling

Få et nyt omstillingssystem på få minutter, omstil opkald direkte fra din browser eller smartphone og giv kunderne en god oplevelse.

Så hurtigt kommer du i gang - se videoen
omstilling-pattern

Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang

Mødet med kunden er supervigtigt – også på telefonen. Firmafon Omstilling sørger for, at jeres kunder starter med en god velkomst, allerede før I tager telefonen.

Du kan nemt lave en opsætning med f.eks. velkomsthilsen, ringegrupper, telefonmenu og åbningstider.

Se alle features i Omstilling ›

3 af vores mange fordele

Operatør uafhængig

Firmafons omstillingsløsninger kan bruges, ligegyldig hvilken operatør I har valgt. Det betyder, at det ikke er nødvendigt at skifte operatør, hvis I er tilfreds med jeres nuværende, men I kan stadigvæk nyde godt af de mange features i Omstilling.

Mål kundetilfredsheden

Med Firmafons kundetilfredshedsmåling, Smiley, får I øjeblikkelig indsigt i jeres kunders oplevelse, når de har været i kontakt med jer. Så ved I, hvilke kolleger der fortjener et ekstra klap på skulderen.  

Super simpelt

Firmafon Omstilling sørger for, at jeres kunder starter med en god velkomst, allerede før I tager telefonen. Du kan nemt lave en opsætning med f.eks. velkomsthilsen, ringegrupper, telefonmenu og åbningstider.

Se hvor nemt I skifter til Firmafon

Vi har lavet en intro til hvordan du sætter Omstilling op. Videoen tager 3,5 minut... så bliver det vist ikke hurtigere.

Pris og features

Er du ude efter nem omstilling til dine kollegaer så er du kommet til det rette sted. Men Firmafon er så meget end bare nem omstilling. Læs mere om alle de ekstra features du får med herunder ved at holde musen over den enkelte. 

Omstilling Omstilling Plus

Omstilling

89kr
pr. medarbejder/pr. måned
Det er let at opsætte velkomsthilsner i Firmafon, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer. Velkomsthilsen
Mens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan de høre ventemusik fra en af vores 4 kategorier eller en helt almindelig ventetone. Det er op til jer. Ventemusik
Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Du kan også nemt indstille helligdage, frokostpauser og undtagelser til åbningstider. Åbningstider
Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig. Forstyr ikke
Lad kunderne blive mødt af en velkomst og valget om hvilken afdeling eller person, de vil tale med. Telefonmenu
Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan jeres kunder blive mødt af en professionel telefonsvarer, der tager imod besked. Du kan aflytte det i vores apps og vælger selv hvordan du får notifikationer. Telefonsvarer
Bestem hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen. Vælg fx mellem telefonsvarer eller at systemet afspiller besked og afslutter. Intet svar-funktion
Opsæt hovednummer til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. På den måde kommer kunderne hurtigst muligt hen til dem, der kan hjælpe dem. Viderestil automatisk
Du er ikke begrænset til at skulle vælge noget bestemt udstyr. Du kan bruge Firmafon med alle typer af telefoner. Brug med alle typer telefoner
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega eller ringegruppe. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores app. Omstil opkald
Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I Firmafon kan I lave så mange ringegrupper I ønsker. Ringegrupper
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores iPhone-app. Telefonkæder
Med opkaldshistorik kan du se informationer om alle opkald til hovednumre. Det hjælper til en bedre kundeoplevelse, f.eks. når du skal følge op på et opkald og kan se hvem kunden talte med og om han var tilfreds. Opkaldshistorik
Send en hurtig besked direkte fra Firmafons system. Så kan du f.eks. nemt fortælle at din kollega har gæster i receptionen. Send sms til kolleger
Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring. Mål kundetilfredshed
Hvis du både har Omstilling og Mobil, kan du ringe ud som dit hovednummer fra din mobiltelefon, så kunderne ikke ser dit direkte mobilnummer. Ring ud som (kræver mobiltelefoni)
Se om dine kollegaer er ledige på telefonen. Farver markerer hvem der er optagede, ledige eller på "forstyr ikke" Se kollegers status (kræver mobiltelefoni)
Læg en boks ind på forsiden, hvor kunden kan se jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen. Widget med kontaktinfo
Brug din browser som telefon. Lav gratis opkald til almindelige danske numre og modtag dine opkald direkte i Firmafons web-app. Så kan du være i kontakt med dine kunder – uanset hvor du befinder dig i verden og uden du behøver en telefon. Webkald (gratis opkald til danske numre)
Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer, indhentet fra jeres andre systemer. Det kan fx være jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Udvidelser
En telefonkø er god for virksomheder med få medarbejdere og mange indgående opkald. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid. Telefonkø med “ring mig op”
Se statistik og status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se hvor mange der er ledige i ringergrupper og på hovednummeret. Wallboard
Optag opkald I får ind på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer ved mundtlige aftaler og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne. Optag opkald
Skriv noter om samtaler med kunderne. De kan læses på tværs af virksomheden. Eller skriv en note og bed en kollega ringe tilbage til en kunde. Note

Omstilling Plus

199kr
pr. medarbejder/pr. måned
Det er let at opsætte velkomsthilsner i Firmafon, så kunderne bliver mødt at en professionel hilsen, når de ringer. Velkomsthilsen
Mens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan de høre ventemusik fra en af vores 4 kategorier eller en helt almindelig ventetone. Det er op til jer. Ventemusik
Opsæt nemt virksomhedens åbningstider, og bestem hvad kunder skal mødes af udenfor åbningstid. Du kan også nemt indstille helligdage, frokostpauser og undtagelser til åbningstider. Åbningstider
Aktivér "Forstyr ikke" og undgå at blive forstyrret, når du sidder i møde eller er på ferie. Så kan dine kolleger også se, om du er ledig. Forstyr ikke
Lad kunderne blive mødt af en velkomst og valget om hvilken afdeling eller person, de vil tale med. Telefonmenu
Hvis I ikke har tid til at tage telefonen, kan jeres kunder blive mødt af en professionel telefonsvarer, der tager imod besked. Du kan aflytte det i vores apps og vælger selv hvordan du får notifikationer. Telefonsvarer
Bestem hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen. Vælg fx mellem telefonsvarer eller at systemet afspiller besked og afslutter. Intet svar-funktion
Opsæt hovednummer til automatisk at viderestille opkald til medarbejdere og ringegrupper. På den måde kommer kunderne hurtigst muligt hen til dem, der kan hjælpe dem. Viderestil automatisk
Du er ikke begrænset til at skulle vælge noget bestemt udstyr. Du kan bruge Firmafon med alle typer af telefoner. Brug med alle typer telefoner
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega eller ringegruppe. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores app. Omstil opkald
Ringegrupper er en gruppering af medarbejdere, som modtager opkaldet samtidig. I Firmafon kan I lave så mange ringegrupper I ønsker. Ringegrupper
Firmafon gør det nemt at omstille opkald til en kollega. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface og vores iPhone-app. Telefonkæder
Med opkaldshistorik kan du se informationer om alle opkald til hovednumre. Det hjælper til en bedre kundeoplevelse, f.eks. når du skal følge op på et opkald og kan se hvem kunden talte med og om han var tilfreds. Opkaldshistorik
Send en hurtig besked direkte fra Firmafons system. Så kan du f.eks. nemt fortælle at din kollega har gæster i receptionen. Send sms til kolleger
Få dine kunder til at give jeres telefonsamtale en smiley. Så kan du nemt se, hvor der er plads til forbedring. Mål kundetilfredshed
Hvis du både har Omstilling og Mobil, kan du ringe ud som dit hovednummer fra din mobiltelefon, så kunderne ikke ser dit direkte mobilnummer. Ring ud som (kræver mobiltelefoni)
Se om dine kollegaer er ledige på telefonen. Farver markerer hvem der er optagede, ledige eller på "forstyr ikke" Se kollegers status (kræver mobiltelefoni)
Læg en boks ind på forsiden, hvor kunden kan se jeres telefonnummer, dagens åbningstid og hvor hurtigt I svarer på telefonen. Widget med kontaktinfo
Brug din browser som telefon. Lav gratis opkald til almindelige danske numre og modtag dine opkald direkte i Firmafons web-app. Så kan du være i kontakt med dine kunder – uanset hvor du befinder dig i verden og uden du behøver en telefon. Webkald (gratis opkald til danske numre)
Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer, indhentet fra jeres andre systemer. Det kan fx være jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Udvidelser
En telefonkø er god for virksomheder med få medarbejdere og mange indgående opkald. Når kunderne ringer ind, så kan de få en besked om deres placering i køen og de kan trykke 1 for at blive ringet op og slippe for ventetid. Telefonkø med “ring mig op”
Se statistik og status på jeres hovednummer i realtid. Derudover kan I se hvor mange der er ledige i ringergrupper og på hovednummeret. Wallboard
Optag opkald I får ind på jeres hovednumre. Så kan I afgøre tvivlssituationer ved mundtlige aftaler og lytte til, hvad der kan forbedres i samtalerne. Optag opkald
Skriv noter om samtaler med kunderne. De kan læses på tværs af virksomheden. Eller skriv en note og bed en kollega ringe tilbage til en kunde. Note

Første hovednummer er gratis (mobilnummer eller nyt Firmafon-nummer). Ekstra hovednummer kan tilkøbes for 49 kr/md. Hvis du ønsker at dit første hovednummer skal være et 70-nummer eller fastnetnummer, så kan du tilkøbe det for 99 kr/md. Ekstra hovednummer som 70-nummer eller fastnetnummer kan tilkøbes for 149 kr/md.

FAQ

Hvad er forskellen på Omstilling og Omstilling Plus?

Omstilling giver jer de basale funktioner til at omstille til kolleger og til at byde kunden ordentlig velkommen (f.eks ventemusik, ringegrupper, åbningstider og velkomsthilsen). 

Omstilling Plus er til jer, der lægger ekstra vægt på kundeservice og at skabe gode relationer. I får f.eks. adgang til langt flere informationer og til statistik, der kan hjælpe jer til at minimere ventetid. Kunderne kan også trykke 1 for at blive ringet op, så de slipper for ventetid. 

Se en oversigt over funktioner i Omstilling og Omstilling Plus

Er der bindinger eller gebyrer?

Nej. Du betaler pr. måned og kan til enhver tid lukke dine abonnementer.

Vi har ingen binding. Vi vil hellere have, at du bliver, fordi du er glad for det, vi leverer.

O kr. i oprettelse. Vi mener at betale opstartsgebyr for at blive kunde er som at betale entré i et supermarked.

Ingen gebyrer. Vi mener ikke, at det er fair at skulle betale for andet end produktet.

Koster det noget at omstille?

Nej, alle viderestillinger til jeres almindelige danske mobiler eller fastnettelefoner er inkluderet i den månedlige pris. Uanset hvor mange opkald I modtager, koster det ikke ekstra.

Hvad koster opkald gennem Webkald?

Webkald-opkald til almindelige danske numre er gratis. Og du kan også gratis modtage opkald – uanset hvor du befinder dig i verden. Det er kun hvis du ringer til udlandet eller specialnumre, at du skal betale. Ellers har du gratis telefoni som en del af din Omstilling Plus pakke. 

Læs mere om Webkald her

Kan man få et udenlandsk nummer som hovednummer?

Vi har også internationale hovednumre til jer med Omstilling. Så kan du få et lokalt udenlandsk nummer og besvare det fra Danmark. Du kan også ringe ud via hovednummeret, så modtageren ser det lokale nummer i stedet for det danske.

Læs mere om internationale hovednumre her

Svært ved at vælge?

Vi hjælper dig gerne. Lad os kontakte dig eller ring til os på 71 99 99 50 og få vejledning i, hvad der passer til dine behov - og er det ikke os, siger vi også det.

Vi samler nemlig kun på tilfredse kunder.

Vi kontakter dig indenfor 2 arbejdstimer – og selvfølgelig hurtigere, hvis vi kan nå det.