Direct Marketing Manager

Tony Mortensen

Plantegnende leadgenerator. Han tegner den digitale rute som fremtidige kunder følger, når de skal præsenteres for Firmafon. Gennem annoncer og digital markedsføring fortæller Tony, hvordan Firmafon kan få relationer til at spire mellem virksomheder og deres kunder.

Autodidakt planetboy og yoga-gænger. Firmafons opretholder af bæredygtig adfærd kropsliggøres i Tony, der med tilnavnet “planetboy” taler planetens sag i- og udenfor kontorets rammer. Når miljøet (en sjælden gang) lægges på hylden smider Tony skoene og dyrker sindets muligheder i bare tæer på yogamåtten.

Færre papirhåndklæder og elektronisk musik. Med miljøet in mente, stødte Tony alligevel på grund dengang han foreslog, at alle herinde kun brugte ét stykke papir til at tørre hænder i (den gik ikke!). Samme modstand modtager han (næsten) ikke, når fællesplaylisten fyldes med elektronisk musik

‹ Tilbage til Om Os