EBOG_SAADAN_LEVERER_DU_GOD_KUNDESERVICE (1).png

Sådan leverer du god kundeservice (e-bog)

Få indblik i hvordan du leverer god kundeservice og lær hvad du skal gøre for at være med i et marked i forandring.

Du kan på denne side hente Firmafons hovedværk om god kundeservice, gratis.

Værket indeholder analyser fra en række danske forfattere bl.a. Thomas Lykke og Søren Bechmann samt bedste praksis fra Salesforce.com og Zappos.com.

Du får:
  • En kundeservicestrategi du kan bruge med det samme
  • Tips til de kanaler du kan vælge
  • Guide til god kundeservice via telefon og chat
  • Værktøjer til at måle og forbedre din virksomheds kundeservice
... og meget mere.

Husk, at god kundeservice god forretning. Som kunder belønner vi virksomheder, der giver os god service, med loyalitet, genkøb og ved at fortælle venner og familie om deres produkter.

Få din gratis e-bog om god kundeservice nu.

Få din gratis e-bog nu

Hovedværket om kundeservice er downloadet af mere end 800 danske virksomheder i alle størrelser.

 

Jeg giver hermed samtykke til, at Firmafon kan kontakte mig via mail, sms og opkald med nyheder om telefoniprodukter og kundeservice.

Se hvad du kan med Firmafon

Få et indblik i hvorfor mere end 3.300 loyale danske virksomheder har tillid til, at Firmafon forstærker deres relationer.

Se video