Omstilling Plus giver jer adgang til Firmafon Udvidelser. Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer. Indhentet fra jeres andre systemer – fx jeres webshop-, økonomi- eller supportsystem. Så sparer du tid og slipper for manuelt at skulle finde kunden i forskellige systemer.
Se hvordan Shopify udvidelsen virker
Se hvor nemt du aktiverer udvidelserne
Vores udvidelse til Magento gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald.
Læs mere om Magento
Vores udvidelse til e-conomic gør det muligt automatisk at få vist en kundes fakturaer, når I modtager opkald.
Læs mere om e-conomic
Med Gmail udvidelse vil vi automatisk vise de emails, du har sendt og modtaget fra den person, der ringer.
Læs mere om Gmail
Vores udvidelse til Shopify gør det muligt automatisk at få vist en kundes ordre, når I modtager opkald.
Læs mere om Shopify
Med Zendesk-udvidelsen får I automatisk vist supportsager fra Zendesk, når I modtager opkald.
Læs mere om Zendesk
Hvis du hellere vil se Firmafons opkald inde i Zendesk, så kan du bruge Firmafons app i Zendesk Marketplace.
Læs mere om app'en
Med Office 365 Outlook udvidelsen vil vi automatisk vise de emails, du har sendt og modtaget fra den person, der ringer.
Læs mere om Outlook
Mere end 30.000 personer har læst vores udviklerblog, signet op til en udviklerkonto eller hentet informationer om det åbne API. Du kan være med i udviklingen på dev.firmafon.dk
Vi elsker at få feedback på vores software – og bruger ofte kundernes ønsker til at udvikle nye features. Så hvis du har en idé til en funktion, som det ville være dumt ikke at lave, så send en mail med din idé til kundeservice@firmafon.dk
Firmafons API gør det nemt for udviklere at tilføje sit eget lag af intelligens på Firmafons platform.