Om Firmafon
Firmafon hjælper og inspirerer virksomheder til at dyrke de menneskelige relationer i nu’et.

Firmafon blev grundlagt i 2009 som det teleselskab, vi selv havde lyst til at være kunder i. Fokus var på innovative produkter, kundeservice og gode vilkår. Som et oprør mod den telebranche, der ikke var på kundens side. Derfor gik Firmafon til kamp mod gebyrer, binding og dårlig service. Det hele skulle være “revolutionerende ligetil”.

Efter et par år gik det op for os, at ligesom vi selv gik fanatisk op i kundeservice, så var det også vigtigt for mange af vores kunder. De ville vide, hvordan vores telefoni og systemer kunne bruges til at skabe de gode samtaler. Derfor gjorde vi det til vores mission, at vi skulle hjælpe vores kunder med at skabe gode forbindelser til deres kunder.

Vi lavede vores helt eget online akademi, så alle kunne blive certificeret i kundeservice og få rygsækken fyldt op med viden omkring, hvordan de giver den bedste kundeservice på telefon og chat.

Nu er vi nået til det fjerde kapitel i Firmafons historie. Mere end 4.000 virksomheder benytter Firmafon, og vores fokus på innovative produkter, gode vilkår og fantastisk kundeservice har spillet os i Superligaen – på Trustpilot har Firmafon fx. 5 stjerner.  

I 2019 blev vi opkøbt af TDC Group, som ønsker at føre Firmafon videre som selvstændig forretningsenhed i den samme Firmafon-ånd. Det gør, at vi fortsat kan forbedre vores kunders bundlinje med innovative løsninger, der får vores kunder og kunders kunder til at kommunikere bedre og mere meningsfuldt.

Vi glæder os til at skrive endnu flere kapitler i Firmafons historie.
Se Firmafons manifest

En del af Firmafon-holdet

Vi har store ambitioner og bredde smil, men pas på for det smitter!

Firmafon
Teglværksgade 18
2100 København Ø

kundeservice@firmafon.dk
71 99 99 99

CVR: 33363850