Chief of Customer Relations Agents

Melissa Aya Spøer

Tropsfører i Firmafons kundeservice. Hun tackler funktionen som teamleder og udøvende kundeservicespiller på én og samme tid. Som Firmafons kundechef samler Melissa tropperne når problemer knuses og relationer skal spire. Melissa er bagtrop, fortrop og opfølger idet hun bistår kunderne med alt fra oprettelse til spørgsmål over telefonen og chatten.

(x)bowlingsmester. Melissa taler lavmælt om fortiden som bowler (det gør vi andre ikke!), hvor rygtet siger hun ligger inde med en klubmester-titel erhvervet i en alder af 13 år.

Lakridselskende popdronning. I kundeservice er lakridspastiller altid i undertal. Og skulle der fordeles lidt ekstra, tager Melissa som lakridsens ambassadør personligt ansvar for, at de forsvinder. Det samme kan ikke siges om kunstnere som Ed Sheeran eller Noah, der ifølge Melissa altid må finde vej ud af højtalerne på kontoret. 

‹ Tilbage til Om Os