Vi elsker vores kunder

Heldigvis er der også mange af vores kunder, der elsker os. Se hvad de siger om Firmafon her. Fælles for dem er, at de ønsker en enkel brugerflade, unikke features og redskaber til at levere fantastisk kundeservice.
Kundecase video:

Morfars.dk bruger Firmafon til at give deres kunder en super service

Fremragende 9.3

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *

e-conomic_logo_firmafon_erhvervstelefoni.png

"Den største gevinst e-conomic har fået ud af Firmafon er, at vi nu er i stand til at førstegangshåndtere vores tyske supporthenvendelser. Før i tiden havde vi en konsulent siddende i Tyskland for at tage imod beskeder, der herefter blev sendt pr. mail til den tyske support i Danmark." 

– Martin W. Larsen, Head of Communications, e-conomic

Curvii er kunde hos Firmafon

“Vi er meget begejstrede for Firmafon. Både hvad angår ydelsen i sig selv og kundeserviceniveauet. Systemet giver os mulighed for at koble flere medarbejdere på vores kundeservicetelefon, og systemet sikrer, at vores ansatte let kan dele de indgående opkald imellem sig. I de perioder, hvor vi lukker telefonen, har vi mulighed for at komme med brugbare beskeder til kunderne, så de ved, hvornår de atter kan træffe os, og hvor de i mellemtiden kan finde hjælp. En løsning, som vi har fået super god feedback på.”

Kent Medom, Indehaver af Curvii.dk

Riveronlinelogo.png


"River Online har siden 2013 brugt Firmafon til firmatelefoni. I starten havde vi tre telefoner. I dag har vi 18 samt en større opsætning med internationale numre som viderestilles til tyske og engelske SEO-konsulenter. Vi er rigtig glade for den store fleksibilitet og Firmafons support team, som altid er venlige og hjælpsomme. Ingen andre firmaer kan konkurrere på pris og kvalitet med Firmafon."

– Jesper Riber, CVO og grundlægger, River Online

Boligadvokat24 er kunde hos Firmafon

”Firmafon er et afgørende værktøj for Boligadvokat24 i vores stræben efter at yde god og professionel service. Som advokatkontor er det afgørende, at vores klienter altid har mulighed for at komme igennem til os, og Firmafons intuitive platform gør det nemt for os, at holde styr på indgående opkald, telefonsvarebeskeder og klienter der ringer uden for åbningstid. Samtidig giver det os mulighed for at centralisere arbejdet med klienttilfredsheden på tværs af de forskellige afdelinger.”

- Jesper Graff, CEO, Boligadvokat24

Vognturen kunde hos Firmafon.jpg


"Vi har brugt Firmafons omstillingsløsning til den nationale krisestyringsøvelse (KRISØV) siden 2015.

Systemet er bygget meget intuitivt og logisk op. Det krævede derfor kun en meget kort oplæring, inden systemet kunne tages i brug. Herudover er vi meget tilfredse med den gode og hurtige service, vi har fået hos Firmafon."

– Maximilian Ritzl, Beredskabsstyrelsen

Happy Helper bruger Firmafon

"Jeg bruger zendesk integrationen, så jeg inden, at jeg tager telefonen ved hvem kunden er, og hvorfor de ringer. Det er nemt og overskueligt og så nyder jeg at få en god brugeranmeldelse. Fra mit faglige synspunkt er det et godt værktøj til at levere den service, jeg gerne vil stå på mål for."

– Louise Kirkelund, Customer Service Represent Happy Helper

Sendentanke.dk.png

"Vi har benyttet os af Firmafon siden 2014, og vi har været glade fra dag ét. Vi kan hele tiden holde styr på, hvem der har ringet ind – og om opkaldene bliver besvaret eller ej. Vi har mange private kunder og samarbejdspartere som ringer ind, så det er vigtigt, at der er styr på vores firmatelefoni. Hver eneste gang vi har haft spørgsmål til Firmafon support, enten via mail eller telefon, bliver der svaret tilbage selvsamme dag. Vi kan kun anbefale Firmafon."

– Rune Eirby Poulsen, CEO, 
sendentanke.dk

test-icon-2.jpg

"Vi er utroligt glade for Firmafon. Med kontorer to steder i landet, så er det dejligt nemt at bl.a. viderestille til hinanden. Vi er især glade for deres iPhone App, der gør at vi f.eks. nemt kan sætte os som "utilgængelige". Så bliver den næste kunde der ringer automatisk stillet videre til en ledig medarbejder. Samtidig kan jeg altid holde øje med, hvem der har ringet og om mine medarbejder har taget telefonen." 

– Frederik Nørgaard, Salgsdirektør, Waimea

tea-solutions-firmafon-erhvervstelefoni-firmatelefoni-mobilomstilling-cloud-iptelefoni.png

”Firmafon er blevet uundværlige i vores hverdag. I et dynamisk webbureau som vores er det nødvendigt, at der altid er en til at besvare henvendelserne på telefonen – det er trods alt det, vi lever af. Vores løsning hos Firmafon dækker vores behov til perfektion og har gjort virksomhedens telefonløsning simpel og brugervenlig. Vi kan kun anbefale Firmafon. Det er en uovertruffen løsning og et særdeles højt serviceniveau der lægges for dagen – alt vi søgte efter i en telefonileverandør”

– Anders Burla, CEO,
Tea Solutions

bondtofte_co_logo_firmafon_erhvervstelefoni_1.png

"Vi har i Bondtofte & Co. gjort brug af Firmafon fra dag ét, og det er uden at se os tilbage. Systemets fleksibilitet og overvågningsfunktioner, er intet mindre end fantastiske, når man skal holde det fulde overblik over virksomhedens telefoniske kommunikation. Det er både nemt, enkelt og billigt at få sig et professionelt telefoni-setup med Firmafon."

– Henrik Bondtofte, Adm. Direktør, Bondtofte & Co.

memoo_logo_firmafon_erhvervstelefoni.png

"Vi har gennem de sidste tre år brugt firmafon til vores omstilling og telefoni. Det lette interface og den lynhurtige support er et kæmpe plus - og afholder os fra at overveje andre alternativer. Store anbefalinger herfra!"

– Kristian Scharling, Indehaver & direktør, Tekstbureauet Somera


"Ofte er det kundens samtale med en medarbejder, der gør, at der bliver konverteret til et køb. Det er derfor vigtigt, at kunderne altid kan få fat i os. Derfor er Firmafons omstillingsværktøj guld værd. Specielt på de store salgsdage som Black Friday og julesalget, hvor antallet af telefonopkald og kundeordrer stiger til det dobbelte. På disse dage er det vigtigt, at der ikke er nogen opkald, der går tabt, og det hjælper Firmafons system med at sikre."

– Mikkel Birk Christiansen, CEO, Pro-dress.com

Morning train er kunde hos Firmafon


"Hos Morning Train har vi igennem årene benyttet en del forskellige leverandører til telefonomstilling, og
Firmafon er klart den leverandør, som har løftet opgaven bedst både i forhold til den tekniske løsning og deres niveau af kundeservice".

- Peter Thomsen, Marketingchef & partner, Morningtrain

Songbird_logo1.png

"Firmafon er ikke blot et smart og topmoderne teleselskab, hvor du har både klassiske - men også stærkt innovative - features tilgængelige i dit online kontrolpanel. Men det, der gør Firmafon helt særligt er menneskerne bag, som er "MENNESKER"; de er nærværende og altid klar til at hjælpe. Vi anbefaler - i dag og gennem de sidste 6 år – Firmafon!" 

– Jacob Hauge Mathiassen, CEO, Songbird


"Vi har utrolig stor glæde af den fleksibilitet Firmafon giver en iværksættervirksomhed som vores. Da vi startede med Firmafon, var det vigtigt, at vi ikke er bundet til noget og det er sjældent en mulighed med andre selskaber. Med Firmafon er vi kunder af lyst og ikke af nød. For som vi ser det, kan vores forretning vokse uden, at vi skal skifte selskab, fordi Firmafon har alle de udvidelser, vi har brug for nu, men også på sigt. Vi giver kunderne en god og professionel oplevelse med et system, der gør det muligt for os at tage telefonen alle steder og samtidig bevare overblikket over opkaldene."

– Matthew Stendal, partner, GeareXperten

Search-pilots-Firmafon

“Hos SearchPilots har vi længe brugt Firmafon. Systemet har ændret den måde, vi kommunikerer og samarbejder med vores kunder på. Firmafon-systemet sikrer samtidig, at kunden bliver dirigeret frem til den rette medarbejder hurtigt. Vi har al historik på kunder, og kan kæde det sammen med vores Podio-CRM.”

- Jonas Donbæk, Adm. Direktør, SearchPilots ApS

Boligadvokat24-firmafon

"Hos Dansk Kontorstole Forsyning, har vi skiftende konsulenter til at passe telefonen og vi har prøvet forskellige løsninger, men fandt aldrig det rette produkt, som kunne tilfredsstille os, indtil vi kontaktede Firmafon. Hos Firmafon kan vi selv viderestille opkald fra det ene øjeblik til det andet og vi kan både ændre åbningstider og velkomsthilsen, som det passer os. Vi har i Firmafon en partner, som er pålidelig og nytænkende indenfor telefoni og som vi håber at have glæde af mange år frem."

- Thomas Nielsen, Head of Sales, Dansk Kontorstole Forsyning

debito-kunder-hos-firmafon

"Hos Debito inkasso er vi utrolig glade for Firmafons produkt og ikke mindst deres hjælp og support. Som det eneste inkassobureau i Danmark har vi åbent mere end 12 timer alle hverdage. Det kræver en fleksibel og ikke mindst pålidelig partner på telefoni og omstilling – det har vi med Firmafon. Tidligere har vi brugt stationære teleløsninger, men i dag er hele kundeservice mobil med et fælles hovednummer. Det betyder, at det altid er den rette medarbejder der hjælper kunden, uanset hvor medarbejderen er i organisationen. Samtidig minimerer det ventetid på køen kraftigt, når kunden har spørgsmål om deres inkasso. Det tror vi på er win-win for alle parter.

Morten Holst Henriksen, Inkassodirektør, Debito

click-in-kunder-hos-firmafon

”Før vi brugte firmafon, glemte vores konsulenter oftest at viderestille deres mobilnummer, når de skulle have møde med kunder grundet den besværlige proces. Det var irriterede for både kunden til mødet, samt for kunden der ringede op, at telefonen ikke blev taget. Med firmafon kan vores konsulenter nu hurtigt og nemt sætte dem selv som utilgængelige gennem App'en, hvorefter firmafon sørger for automatisk at viderestille opkaldet til personer, der kan hjælpe – Vi skifter aldrig fra firmafon igen, alle i firmaet er vilde med det simple, men effektive system.

- Martin Sølberg, Adm. Direktør, Click in

test-icon-2.jpg

"Hos MindRocket fik vi et par dårlige supportoplevelser hos vores daværende udbyder. Vi blev derfor anbefalet at skifte til Firmafon af en anden kunde. Og der gik ikke lang tid, før vi oplevede forskellen. Den daværende udbyder klokkede gevaldigt i at flytte vores abonnementer. Og her trådte Firmafon allerede i karakter. Da de overtog kommunikationen direkte med udbyderen, gik det lige pludselig enormt hurtigt med at skifte. Vi oplever ALTID en utrolig hjælpsomhed hos Firmafons support, og som kunde mærker man tydeligt, at det er medarbejdere, der både er yderst kompetente og samtidig går højt op i at yde god service."

- Claus Rump, Kaptajn og partner i MindRocket

simplesite-kunder-hos-firmafon

"Vi har kunder i mange lande og bruger Firmafon i vores reception og til at sørge for at udenlandske kunder bliver omdirigeret til vores email-support – på deres eget sprog. Det klarer vi nemt med en telefonmenu. På den måde har Firmafon afhjulpet en del frusterende opkald på sprog, som vi ikke kunne besvare."

- Kathrine A. Pedersen, Head of Support, SimpleSite

texta-firmafon-kunde

"Firmafon er en ideel løsning til virksomheder i vækst. Som bureau med fokus på inbound marketing er det afgørende for os, at vi håndterer vores egne leads bedst muligt. Vi har i høj grad optimeret vores interne salgsprocesser med vores løsning hos Firmafon, der i øvrigt fik os op at køre med numre og opsætning på under 24 timer. Det kalder vi god service. Det er desuden muligt at skalere efter behov, efterhånden som nye medarbejdere kommer og går, ligesom prisen er konkurrencedygtig, hvilket er essentielt i et startup, hvor hver en krone skal vendes. En klar anbefaling af Firmafon herfra."

- Peter Kragh Lauritsen, Head of Inbound, TEXTA

test-icon-2.jpg

I løbet af de seneste 2 år har vi udvidet til forskellige locations og derfor har vi et behov for, at telefonerne kan besvares af kundeservice uanset hvor medarbejderen arbejder. Med Omstilling Plus kan vi nu håndtere kundeservice optimalt og samtidig er der nogen spændende nye funktioner, som forbedrer kundernes oplevelse, når de ringer til SuperEvent - f.eks. "ring mig op" der er en del af telefonkø. Statistikken for opkald bliver nøje fulgt, så telefontider og bemanding kan optimeres og derudover er funktionen Noter et fantastisk redskab i overgangen til et "papirløst" kontor. Sidst men ikke mindst, så kan vi spare ca. 25% på telefonregningen og det er da også værd at tage med!

- Palle Davidsen, CEO i SuperEvent

test-icon-3.jpg

Jeg har været kunde hos Firmafon i snart 7 år, og jeg har aldrig overvejet at skifte, af den simple årsag at serviceniveauet er langt langt højere hos Firmafon, end hvad jeg tidligere har oplevet fra andre teleselskaber (og jeg har været en del igennem). Svartiderne hos kundeservice ligger typisk på 5-10 sek., og så får man rent faktisk fat i en engageret medarbejder, som kan hjælpe én med det samme. Derudover er deres online platform - hvor vi bl.a. har fuld kontrol over omstillingsbord, abonnementer, forbrugsstatistikker, opkaldshistorik, og omstillingsrækkefølge mv. - ideel til en mindre virksomhed som vores. Jeg giver Firmafon mine varmeste anbefalinger.

- Jeppe August, Direktør, Tagrendetrolden ApS

Kundecases

Se hvordan andre virksomheder bruger Firmafon