Vores kunder fortæller...

Bliv inspireret af Firmafons kunder og den måde, de bruger systemet til at skabe stærke kundeforhold og en sund forretning. Se alle vores kundecases her.
OnPrint bruger Firmafon uden binding

OnPrint valgte en kommunikationsløsning uden binding

OnPrint gad, ligesom 3300 andre virksomheder, heller ikke at være bundet til en virksomhed. De tror i stedet på at tilliden skal opbygges mellem kunde og udbyder. Noget en kontrakt har svært ved. Firmafon hjælper OnPrint med at styrke relationen gennem kommunikationsløsninger som telefoni og Chat. 

Læs mere

Morfars.dk er tæt på kunden med Firmafons integrationer

Hos Morfars.dk ligger størstedelen af deres forretning i online køb. Med Firmafons integrationer er det muligt at samle alle kundeinformationer i web-appen og administere opkald via mobil-app, når de selv er på farten. Tilgængeligheden af informationer som kundens tidligere køb, opkald og emails er afgørende for Morfars.dk, der med de muligheder kan give kunden en skræddersyet oplevelse.

Se video her

Morfars.dk integrerer med Firmafon
E-Komplet

E-Komplet ringer til de utilfredse kunder

E-Komplet skiftede til Firmafon i september 2015. Siden da har de fået en langt mere professionel tilgang til telefonisk kundeservice. Nu måler de f.eks samtaletilfredsheden og får de sure smileys, så ringer direktøren eller salgschefen til de utilfredse kunder. Det har resulteret i, at E-Komplet flere gange har opnået 100 % kundetilfredshed på supportsager. 

Læs mere

River Online samler alle informationer i ét system

Hos River Online hjælper Firmafons Wallboard med at samle informationer om kunderne, som medarbejderne ellers skulle finde manuelt. Med et Wallboard, der opdaterer i realtid, præsenteres overblikket på skærmen foran dem. Det giver stor glæde blandt medarbejdere, der med et enkelt blik kan orientere sig i svartider, ledige medarbejdere, ringegrupper og antal opkald. Herfra er det hurtigt at trække i samme rækning, når det peaker på telefonen. 

Læs mere

River Online samler alt i Firmafon
Lirum Larum Leg

Lirum Larum Leg holder svartiden nede med den rigtige telefonopsætning

I juletiden sælger Lirumlarumleg.dk ekstra meget kvalitetslegetøj og mange børneting. Det sætter travlheden på telefonerne i vejret. For ikke at miste ordrer har Lirum Larum Leg derfor en telefonopsætning, der dirigerer opkald ud, først til kundeservice herefter kontoret og til sidst lageret. Firmafon er med til at holde svartiden nede og serviceniveauet højt både i- og udenfor den travle juletid.

Læs mere her

Christian Sodemann finder frihed i et cloudbaseret system

Ifølge Christian Sodemann, stifter og ejer af Planeten A/S og Evermart.dk giver et cloudbaseret system som Firmafon frihed og en grad af fleksibilitet, der i følge ham, er nødvendig for at have en sund forretning. Med alle oplysninger om kunden samlet ét sted, er fokus rettet mod kunden og det gør, ifølge Christian, oplevelsen mere personlig.

Læs mere

Evermart.dk bruger Firmafon
test-half-image-left.jpg

MusikDJ giver illusionen om en stor virksomhed med et professionelt system

MusikDJ baserer deres forretning på den relation de får til kunderne gennem en god telefonsamtale. Her må systemet aldrig svigte. Firmafon er for MusikDJ et værktøj til at opbygge tillid til kunden, ved at være på forkant. Her får de præsenteret opkaldsoplysninger om kunden allerede inden samtalen er gået igang. Resultatet er et mere professionelt udtryk og en god kemi med kunderne, der er særlig vigtigt for en mindre branche.

Læs mere

Prøv os før du beslutter dig

Tag dit første skridt og prøv Firmafon gratis i 30 dage