Se Relatels ledige stillinger

Vi har vokseværk, så hold øje med denne side, da vi tit slår nye jobs op. 

Se vores ledige stillinger

  • eCommerce Lead

    Vil du stå for Relatels fremtidige eCommerce-univers? Vil du være ansvarlig for at sætte fuld fart på vores onlinesalg? Og kan du drive fremgang i samarbejde med forskellige kollegaer og stakeholders - med et stort smil?

    Så er du måske lige den, vi leder efter i rollen som vores fremtidige eCommerce lead i Team Digital hos Relatel! Læs mere om stillingen her.

  • Strategy Execution Manager

    Vil du spille en afgørende rolle i at eksekvere Relatels nye strategi, mens vi fortsætter vores vækstrejse? Kan du drive nøgleprojekterne på vores roadmap, så vi sikrer os positionen som det oplagte valg for startups, scaleups og SMV'er med behov for fantastiske telefoniprodukter og software?

    Lad os få en kop kaffe ASAP, for så er du måske lige den Strategy Execution Manager, vi leder efter til Team Digital hos Relatel! Læs mere om stillingen her.

Hjerte orange pil

Vi tager imod uopfordrede opkald

Hos Relatel vil vi hellere tage imod et uopfordret opkald end en uopfordret ansøgning. Så hvis du er nysgerrig på, om Relatel kunne være noget for dig, så ring til os på 42 90 80 70. 

Karrieremuligheder i Relatel

Hos Relatel er der også mulighed for at prøve kræfter med forskellige arbejdsopgaver, når du først har fået foden indenfor, da vi gerne vil beholde vores værdsatte kollegaer. Møde to af vores kollegaer, Victor og Anton, der startede i kundeservice, men som nu sidder i teknisk support og commercial. 
 
Victor: Du skal have hovedet skruet rigtigt på
Victor_mindre-1
Hvorfor valgte du at søge en stilling i Firmafon (nu Relatel)? 
Det er meget simpelt. Jeg manglede et job, og så annoncen på Jobindex. Jeg havde i første omgang ikke tænkt, at jeg ville blive hængende så længe. 
 
Hvad var dit første indtryk af Relatel?
Jeg faldt hurtigt til. Det var et sted med fede mennesker og god stemning.
 
Hvilke kvaliteter er vigtige som Relatel-medarbejder?  
Man skal have hovedet skruet rigtigt på, og man skal turde tage ansvar. Erhvervstelefoni er bare mere teknisk og kompliceret end fx at rådgive om sko. Så man skal ikke blive skræmt væk af lidt tekniksnak. Men samtidig oplever man også, at man faktisk hjælper kunderne med at drive deres forretning, og det er fedt. 
 
Hvorfor endte du i teknisk support?
I min tid hos Relatel blev jeg mere og mere interesseret i den tekniske side af sagen. Jeg kan godt lide at blive udfordret, så derfor ville jeg gerne prøve kræfter i teknisk support, hvor jeg både kan lære nyt og lære fra mig. 

Hvad er et fun fact om dig? 
Jeg har min egen virksomhed sammen med min far, hvor vi sælger specialøl. Jeg elsker at nørde øl, og min far elsker at starte ting op, så det er en god kombination. Så tjek endelig Beer Me ud, hvis du skulle være blevet lidt tørstig. 
  
 
Anton: Hos Relatel skal din arbejdsdag være mindst en 9'er på en skala til 10
Anton_mindre-1
Hvad var dit første indtryk af Relatel? 
Jeg havde aldrig siddet på telefonen før eller snakket med kunder, så det var en helt ny verden. Helt fra jobsamtalen følte jeg mig virkelig velkommen. Og jeg blev super hurtigt fanget af den fede stemning og sammenholdet.
 
Hvad har tiden i kundeservice lært dig? 
Det gælder om at holde tungen lige i munden. Der er ting, der kan gå galt, men der er også altid nogle kollegaer, der gerne vil hjælpe dig. Og så fik jeg også blod på tanden, og ville være en god kollega, så jeg kunne hjælpe andre i nød.
 
Hvad er det bedste ved at være i Relatel? 
Sammenholdet og de venskaber jeg har fået. Samtidig handler det ikke kun om, hvordan jeg kan gøre tingene bedre men også om, hvordan Relatel kan blive en bedre arbejdsplads for mig. Du skal gerne ligge på mindst en 9'er i din arbejdsglæde på en ti'er-skala. 
 
Hvordan er det at arbejde i commercial? 
Det er et fuldstændigt nyt område, hvor jeg bliver klogere på den økonomiske side af sagen. Det passer super godt til det jeg studerer, og jeg får indblik i, hvorfor abonnementerne er skruet sammen, som de er. Men samtidig kan jeg bruge mine superbruger-evner i vores systemer, så det er en win win. 
 
Hvad er et fun fact om dig?
Det var min ide med Breezer-køleskabet.