Firmafon
Ring 71 99 99 99

Styrk jeres inbound dialog over telefon og chat. Sælg mere.


Gratis webinar - først til mølle

 

Vi gør jer klogere på, hvordan I målrettet kan bruge telefoni og chat i jeres salgsarbejde, så I kan konvertere en inbound henvendelse til et salg.

Hvad bør I gøre, når kunderne ringer til jer baseret på jeres online annoncering eller beder om at blive kontaktet? Hvordan sikrer I, at kunderne aldrig ringer forgæves - og at deres henvendelse bliver håndteret professionelt? Kort sagt: Hvordan får I boostet inbound salget.

Vi er selv begejstrede for denne salgstilgang. Inbound salg er et must-have i fremtidens salgsafdeling. Vi deler de erfaringer vi har samlet over de sidste fem år, best practice og tips og tricks fra vores samtaler med potentielle kunder.

Vores inbound specialist, Nicolaj Mikkelsen, er den helt rigtige til at gøre jer klogere på, hvordan inbound salg kan gribes an. Derudover kommer vi også ind på:

- Hvilke setup vi anbefaler til at håndtere henvendelserne
- Hvilke værktøjer vi selv bruger i Firmafon
- Hvilke profiler passer til inbound-arbejdet
- Do's and don'ts

Vi slutter webinaret af med at vise, hvor let det er at skifte til Firmafon.

Hvornår
Torsdag d. 6. september fra kl. 14-14:30

Hvor
Online

Til hvem
Salgs- og kundeserviceledere med ansvaret for nysalg, inbound salg og/eller eksisterende kunder og inbound ansvarlige.  

Hvad får du med hjem
En god portion inspiration og tips fra maskinrummet omkring det optimale setup til at styrke inbound salget. Vi kommer ikke ind på, hvordan I skaber leads og konverteringer. Vores fokus vil være, hvordan I konverterer en inbound henvendelse til et salg.  

Pris
Gratis for alle  

 

 

 

Tilmeld dig webinaret d. 6. september