Vi tror så meget på, at Firmafon kan hjælpe dig til en bedre kundeservice, at vi giver dig pengene tilbage, hvis du ikke når 90% kundetilfredshed på 90 dage! Med garantiprogrammet får du et fantastisk omstillingssystem og 8 mails med træningsredskaber, workshop og anbefalinger.
Aktivér Firmafon Omstilling og de anbefalede indstillinger. Gør derefter som du plejer. Mål din eksisterende kundeservice, når måneden er slut. Vi guider dig igennem det hele.
Giv den gas med hvad I har lært! Det er denne måned, hvor kundetilfredsheden skal være mindst 90 %. Mål din forbedrede kundeservice, når måneden er slut. Hvis det ikke er lykkedes, får I Omstillingspengene tilbage.
Ved tilmelding får du Firmafon Omstilling. Første måned er gratis og du betaler for de næste to. Læs mere nedenfor under "Hvad kræver det".
Hvis du allerede er kunde, så behøver du ikke oprette en ny konto, men kan tilmelde dig det gratis træningsprogram her.
1. Du får bedre telefonisk kundeservice i din virksomhed!
2. Du undgår at miste opkald fra potentielle kunder
3. Du forøger dine chancer for, at de eksisterende kunder kommer igen.
Det er god forretning – for det er fem gange så dyrt at erhverve nye kunder frem for at fastholde dem, man allerede har.
Tid: Det vil tage ca. 10 timer af din tid og 4 timer af dine medarbejderes tid at gennemgå hele træningsforløbet.
Investering: Første måned er gratis og du betaler for de næste to måneder for følgende:
Firmafon Omstilling Plus til mindst én bruger (199 kr/md/medarbejder) og Omstilling til de brugere, der skal tage imod opkald og stille videre til kollegaer (89 kr/md/medarbejder). Du kan også vælge at flytte din mobiltelefoni over til Firmafon, men dette er ikke et krav (og mobilpengene får man ikke igen).
Garanti: Hvis du ikke opnår 90 % kundetilfredshed den sidste måned, så vil du få Omstillingspengene igen.
Forudsætningen for at få pengene igen er, at...
- Kundetilfredshedsmålingen skal slås til
- Wallboard, der viser svartid og antal kald skal slås til
- Workshop skal afholdes
- Firmafonsystemet skal sættes op, så opkald til hovednummer går videre til ringegruppe, kæde eller kø. I må ikke benytte en telefonmenu (fx. "tast 1 for salg", osv.)
- Den sidste måned skal 80 % af opkald til hovednummeret besvares indenfor 20 sekunder
Se vores anbefalinger og praktiske info
Jeg giver hermed samtykke til at Firmafon kan kontakte mig via mail, sms og opkald med nyheder om telefoniprodukter og kundeservice.