Fra Telenors til TDC's netværk

Vi har lavet denne side til jer, der skal skifte fra Telenors til TDC's netværk. Her vil vi løbende opdatere dig om processen samt svare på relevante spørgsmål.

Spørgsmål og svar om skiftet fra Telenors til TDC's netværk

Hvornår bliver jeg skiftet til TDC's netværk?
Vi kommer til at kontakte dig, når det er ved at være tid til, at du skal skifte fra Telenors til TDC's netværk. Du vil selvfølgelig få 30 dages varsel.
Er der prisforskel på TDC- og Telenorpakkerne?
Nej. Priserne på TDC-abonnementerne er blevet sænket med 10 kr., således at de matcher vores hidtidige priser på Telenors pakker.
Kan jeg selv skifte til TDC's netværk med det samme?
Ja. Vi vil dog kraftigt anbefale, at du venter, til vi kontakter dig ang. skiftet. Hvis du ikke vil vente, koster det dig 49,- pr. simkort, du flytter over til TDC's netværk. Dette gælder også datadelingskort.
Vær opmærksom på, at hvis du selv vælger at skifte, kan der gå op til 6 uger, før du kommer over på TDC's netværk. Se, hvordan du gør det her.
Skal jeg have nyt simkort?
Ja. Vi sender dig automatisk dit nye TDC-simkort i god tid, inden vi skifter dig over på TDC's netværk. Sørg derfor for at din adresse altid er opdateret, så posten ikke går forgæves. Det kan du gøre i dit kontrolpanel -> stamdata. Bemærk, du skal genaktivere dine GSM-viderestillinger, når du skifter netværk. Se guide til GSM-viderestilling her.
Er roaming i Nordamerika inkluderet i TDC-pakkerne?
Ja. Mobil Plus-pakker på TDC's netværk har roaming inkluderet i USA, Canada og Puerto Rico.
Er det dyrere at ringe til udlandet med TDC-pakkerne?

Det kommer an på, hvilket land du ringer til, eller hvor du bruger din telefon. Du kan se de opdaterede udlandspriser her.

Kan jeg lave wifi-opkald på TDC's netværk?
Desværre er det ikke muligt at lave wifi-opkald med TDC's netværk.
Kan jeg bruge 4G-tale med TDC's netværk?
Nej, det kan du desværre ikke på nuværende tidspunkt.
Hvad hvis jeg løber tør for data og ønsker at opgradere til en større pakke?
Hvis du er kunde på Telenors netværk og løber tør for data, kan du stadig opgradere til en større pakke – på helt samme måde, som du plejer.
Hvad sker der, hvis jeg skal oprette nye medarbejdere?
Da vi pr. 1. marts 2019 ikke længere sælger Telenor-abonnementer, vil nye medarbejdere blive oprettet på TDC's netværk.  
Hvordan er dækningen på TDC’s netværk?

Du kan se om TDC dækker på din adresse på dækningskortet. 

TDC's netværk dækker ikke på min adresse. Kan jeg blive på Telenors dækning?

Desværre ikke. Alle vores kunder bliver flyttet over på TDC's netværk. Vi vil anbefale, at du tager fat på kundeservice, da vi meget gerne vil hjælpe dig med at finde en løsning.

Hvad hvis jeg nu vil skifte til en anden udbyder?

Hos Firmafon kører vi uden binding, og dét kommer vi ikke til at ændre. Så hvis du vil opsige dele af eller hele din Firmafon-konto, kan du nemt gøre det via kontrolpanelet. Opsigelsen sker ved udgangen af den igangværende måned.

Er der noget, jeg selv kan gøre for at lette processen?

Du kan sørge for, at din adresse altid er opdateret, så posten ikke går forgæves med dit nye simkort. Det kan du gøre i kontrolpanelet.

Kan jeg få et datadelingskort på TDC’s netværk?

Ja. Det kræver dog, at du har et Mobil Plus-abonnement for at kunne få et ekstra datadelingskort til dit abonnement.

Er vilkårene de samme?

Ja. Du har de samme vilkår som før. Du kan altid se vores opdaterede vilkår her.

Mangler du stadigvæk svar på et spørgsmål?

Så sidder vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig på 71 99 99 99 eller på kundeservice@firmafon.dk.