Firmafon Kundeservice

Hvordan kommer jeg godt i gang med Firmafon Omstilling som administrator?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:17:00 PM

Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med at opsætte Firmafon Omstilling.

 

Giv dine kunder en god velkomst

Velkomsthilsen
Førstehåndsindtrykket giver I kun én gang.
Byd jeres kunder velkommen med en velkomsthilsen, inden de viderestilles til jer.
Sådan indstiller du en velkomsthilsen  

Ventemusik
Mens kunderne venter på, at I løber efter telefonen, kan de høre en ringetone eller ventemusik fra en af vores 4 kategorier.

Lad kunden tale med den rette medarbejder

Viderestil hovednummer
Sørg for at dine kunder altid bliver mødt af en ledig medarbejder. Viderestil automatisk hovednummeret til en telefonkæde, en ringegruppe eller en telefonmenu.

Omstil til kollega
Det er ikke nok at tage telefonen hurtigt. I skal også nemt og hurtigt kunne omstille opkaldet til den medarbejder, der bedst kan hjælpe kunden. Du kan omstille opkald via lokalnumre, vores web-interface samt vores iPhone og Android apps.

Nummervisning
Vælg om du ønsker dit hovednummer vist i dit mobildisplay eller opringerens nummer, når du modtager et opkald via dit hovednummer.

Hver bruger med Firmafon Omstilling og mobil kan selv indstille om det er eget nummer eller hovednummer, som modtageren skal kunne se.
Sådan indstiller du ring ud som

Når du/I ikke kan tage telefonen
Åbningstider, frokostpause og helligdage
Lad ikke kunderne vente i telefonen, når I holder lukket, og bliv ikke forstyrret, når I holder fri. Opsæt jeres virksomheds åbningstider, og bestem hvad kunder, der ringer uden for jeres åbningstid, skal blive mødt af. Indstil åbningstider

Intet svar
Med Firmafon Omstilling kan du bestemme, hvor længe dine kunder skal vente på, at I besvarer opkald på jeres hovednummer, og hvad der skal ske, når I har travlt og ikke kan tage telefonen. Du finder mere om funktionen her

Forstyr ikke
Indstil når du ikke vil forstyrres. Så kan dine kolleger besvare dine opkald, hvis du er på ferie eller til møde. Dette indstilles af den enkelte bruger og ikke administrator.

Sådan indstilles det

Omstilling Plus
Firmafon Omstilling Plus giver adgang til ekstra features, som viser kundernes historik og henter informationer fra andre systemer. Du kan også optage opkald, så I kan lytte opkaldene igennem og blive bedre til kundeservice. Det giver en ekstra god telefonoplevelse.

Som bruger har du adgang til funktionerne via vores iPhone app, Android app og web-interface.

Du kan se Firmafons driftstatus på status.firmafon.dk

Hvis du har nogle spørgsmål, så er vi klar til at svare på dem. Bare ring til os på 71 99 99 99.

Kom_godt_i_gang

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99