Firmafon Kundeservice

Hvad gør jeg som ny mobilbruger?

Sidst opdateret: Jul 10, 2017 11:22:30 AM

Vi kommer her med en kort gennemgang af dine muligheder som mobilbruger hos Firmafon.

For at komme på min profil skal du følge linket her for at logge ind:  https://app.firmafon.dk/session/employees/sign_in  

Hvis ikke du kender din kode kan du få tilsendt en ny her: https://app.firmafon.dk/session/employees/password/new

Min profil giver dig blandt andet mulighed for at sætte din telefonsvarer op, rette i meddelelserne der sendes til dig og du kan også følge med i dit månedlige forbrug.

ny-mobilbruger-kontrolpanel.png

Vi giver dig her guides til, de mest stillede spørgsmål:

Hvis du vil sende navn, nummer og adresse til de forskellige opslagsværk kan du gøre det
her.
Sådan indtaler du beskeden til din telefonsvarer.
Sådan finder du din pukkode.
Sådan henter du alle dine kollegers telefonnumre ind i telefonen

Download Firmafons smartphone apps. Så kan du fx se mistede opkald og forbrug på farten.

Vil du have besked, når der (en sjælden gang imellem) er driftsproblemer i dit område, så tilmeld dig nyhder fra Firmafons driftstatus

Hvis du skal skifte dit abonnement, så vil administratoren af jeres konto kunne hjælpe dig med det.
Hvis du er i tvivl om, hvem der er administrator kan du altid ringe til os, så kan vi oplyse dig om det. 

Du er altid velkommen til at kontakte os på 71 99 99 99, hvis du har spørgsmål.

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99