Firmafon Kundeservice

Kan jeg have mobilnumre hos andre end Firmafon?

Sidst opdateret: Jan 19, 2017 2:45:20 PM

Du kan sagtens have din mobiltelefoni hos en anden leverandør og stadig bruge Firmafon til at håndtere opkald fra dit hovednummer.

Der er dog 5 rigtig gode funktioner, du går glip af.

1. Ring ud som hovednummer
Fordi: hvis ikke du er på Firmafonnetværk, kan vi ikke ændre i det nummer din mobil sender, når du foretager et opkald.

2. Din private telefonsvarer vil tage opkald fra hovednummeret.
Fordi: Vi kan ikke se forskel på, om det er dig, der tager opkaldet, eller din telefonsvarer. Din telefonsvarer vil altid gerne tage kaldet - især hvis den f.eks er sat til at gå i gang efter 20 sekunder og hovednummeret ringer i 30 sekunder hos hver person.

Vi har lavet et par tricks til, hvordan du kan komme uden om det. Følg linket her.

3. Medarbejderstatus er grå, så længe du ikke er i opkald fra hovednummeret.
Fordi: Vi kan ikke se din aktivitet, hvis ikke du bruger Firmafons netværk. Derfor vil din status være grå, medmindre du er i forstyr ikke (gul status) eller taler i et opkald, som er kommet ind fra hovednummeret. I det sidste tilfælde vil dine kolleger kunne se, at du er optaget (rød status).

4. Ring op via kontrolpanelet er ikke en mulighed.
Fordi: Ligesom med punkt 1 kan du ikke ringe ud fra omstillingssystemet medmindre du har mobiltelefoni hos Firmafon.
 
5. Omstilling af kald der kommer direkte ind på dit mobilnummer.
Fordi: modtager du et opkald direkte på mobilen, så er det helt uden om Firmafons netværk, og vi kan derfor ikke "se" opkaldet eller sende det videre.

Så selvom du sagtens kan have mobiltelefoni hos en anden end os, synes vi det ville være langt sjovere at invitere dig helt ind i butikken.

Ønsker du at blive ringet op med et tilbud, kan du udfylde dine kontaktoplysninger her

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99