Firmafon Kundeservice

Hvordan skifter jeg til TDC's netværk før d. 22. september 2019?

Sidst opdateret: Jun 24, 2019 8:22:57 AM

Når du har modtaget dit nye simkort med TDC-dækning, kan du vælge at flytte over på TDC's netværk den dag og time, hvor det passer dig allerbedst.

Hvis du IKKE gør noget, sker netværksændringen automatisk natten til søndag d. 22. september 2019. OBS: Du kan derfor ikke bruge dit gamle simkort med Telenordækning efter denne dato.

Vær opmærksom på, at du skal være i Danmark, når du skifter netværk - og at det er VIGTIGT, at du har modtaget dit nye simkort, så du er klar til at skifte.

Husk at du som administrator på jeres Firmafon-konto selv kan bestille nye simkort med TDC-dækning til dig selv og dine kollegaer. Se hvordan du gør det her.

 

Sådan flytter du til TDC's netværk inden søndag d. 22. september:

1. Du er i Danmark og har modtaget dit nye simkort.

2. Log ind på app.firmafon.dk

3. Klik på dit navn i øverste højre hjørne.

4. Klik på Min profil.

08 - Min profil

5. Klik på Gennemfør, når du er klar til at skifte netværk. Der går ca. 1 time før ændringen træder i kraft.

Dit gamle simkort med Telenordækning virker indtil da.

09 - Gennemfør skiftet (medarbejder)

6. Sæt dit nye simkort i din telefon, når der ikke længere er tjeneste på dit gamle simkort. Du kan se din nye pinkode og PUK-kode nederst på Min profil.

 


 

Hvis du er administrator på jeres Firmafon-konto, kan du også skifte dine kolleger over på TDC's netværk før søndag den 22. september:

1. Sørg for at din kollega har fået sit nye simkort med TDC-dækning og befinder sig i Danmark.

2. Log ind på dit kontrolpanel på app.firmafon.dk.

01 - Kontrolpanel-1

3. Tryk på Medarbejdere.

02 - Kontrolpanel -> Medarbejdere

4. Rediger den medarbejder, du ønsker at gennemføre netværksændringen på.

10 - Rediger medarbejder med aktiv netværksændring

5. Klik på Gennemfør, når medarbejderen er klar til at skifte netværk. Der går ca. 1 time før ændringen træder i kraft.

Det gamle simkort med Telenordækning virker indtil da.

07 - Gennemfør skiftet (Admin)

6. Din kollega skal sætte sit nye simkort i sin telefon, når der ikke længere er tjeneste på det gamle simkort. Du kan finde din kollegas nye pinkode og PUK-kode nederst på kollegaens side i kontrolpanelet.

 

Har du brug for hjælp? Så hiv endelig fat i vores kundeservice på telefon 7199 9999 eller send en mail til kundeservice@firmafon.dk.

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99