Firmafon Kundeservice

Hvordan optager jeg opkald med mit hovednumre?

Sidst opdateret: Nov 6, 2018 12:46:23 PM

Som Omstilling Plus-kunde kan du optage ind- og udgående opkald via et hovednummer. Udgående opkald via et hovednummer forudsætter, at du har et mobilabonnement hos Firmafon eller du benytter Datakald.

Sådan optager du opkald fra hovednumre   

Gå til “Kontrolpanel” på app.firmafon.dk, tryk på “Indgående opkald”, se under overskriften “Optag kald” og sætte flueben ved “Optag indgående kald” og/eller “Optag udgående kald” (se nedenstående skærmoptagelse). 

Sådan slår du optagelse af udgående opkald via et hovednummer til.

 

Når du har gjort det, kan du nu manuelt gemme et udgående opkald via et hovednummer. Det gør du ved at gå til “Opkald” og trykke på det opkald, som du gerne vil gemme (se nedenstående skærmoptagelse).

Sådan gemmer du et udgående opkald via et hovednummer.

Udgående opkald via hovednumre skal gemmes senest én time efter, at opkaldet er afsluttet. Tidsgrænsen er for at beskytte jer mod utilsigtet at gemme optagelser, som I ikke har lov til.

 

 

FAQ

Hvor lang tid gemmes data?
Indgående opkald til hovednumre gemmes i 12 måneder. Udgående opkald fra hovednumre det bliver gemt én time, så du kan nå manuelt at gemme det. Hvis du ønsker, at gemme opkaldet længer , så kan du downloade det (inden de 12 måneder er gået). Vær dog opmærksom på at overholde GDPR-reglerne.

Hvem kan lytte til optagelserne?
Optagelser af indgående opkald til et hovednummer kan aflyttes af administratorer samt medarbejderne, der modtog opkaldet. Udgående opkald fra et hovednummer kan kun aflyttes af medarbejderen, der foretog opkaldet. Optagelser af direkte mobilopkald (både ind- og udgående) kan kun aflyttes af medarbejderen, der foretog eller modtog opkaldet.

Hvordan optager jeg opkald med Mobil Plus?
Se vores guide her. 

OBS kan kræve, at kunden er oplyst
Vær opmærksom på, at optagelser kan kræve information og aktivt tilsagn fra begge parter i opkaldet. For indgående opkald anbefaler vi, at det nævnes i velkomstbeskeden. For andre opkald kan tilsagnet indhentes mundtligt i selve samtalen og vil dermed være inkluderet i optagelsen.

Hvis du vil vide mere, kan du her læse vores blogindlæg om optagelser. 

Bliv certificeret i kundeservice

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99