Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan opsiger jeg Relatel?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019
    Det er ganske nemt at opsige dele af eller hele din Relatelkonto via kontrolpanelet. 
    Se nedenfor, hvordan du opsiger hhv. en medarbejder, hovednummer eller hele kontoen.
     
    Vil du opsige, fordi du er utilfreds med noget? Eller passer din virksomheds behov bare ikke rigtigt til jeres pakker? Så smid os endelig et lynhurtigt kald på 71 99 99 20 inden du opsiger.

    Husk at du altid har 30 dages opsigelsesvarsel, hvis du ønsker at opsige et abonnement.

    Opsig en medarbejder:
    For at opsige en medarbejder i din Relatelløsning går du via kontrolpanel ind i punktet "Medarbejdere". Tryk på redigér ud for den medarbejder, du ønsker at opsige, og tryk på "luk denne medarbejder om 30 dage".
     
    Såfremt en medarbejder flytter sit mobilnummer væk fra Relatel, er det kun selve mobilabonnementet, der opsiges. Omstillingen vil stadig fungere med medarbejderens nummer.

     
    Vælger en medarbejder at flytte sit nummer til en anden mobiludbyder, og er der mindre end 30 dage til flytningen finder sted, vil abonnementet blive opkrævet 30 dage fra vi modtager besked om flytningen – eller indtil bindingen på abonnementet udløber.

    Vi anbefaler, at nummeret flyttes af ny mobiludbyder efter endt binding, så der ikke kommer nogle overraskelser.

    Opsig et hovednummer:
    For at opsige et hovednummer går du via kontrolpanel ind i punktet "Telefonnumre". Tryk på redigér ud for det hovednummer, du ønsker at opsige, og tryk på "luk dette hovednummer om 30 dage". 


    Såfremt det sidste hovednummer opsiges eller flyttes væk fra Relatel, er det kun selve hovednummeret, der opsiges – omstillingen vil stadig fungere internt mellem medarbejderne indtil dette opsiges.

    Opsig hele din konto:
    Ønsker du at opsige hele din Relatelkonto, skal du blot opsige alle medarbejdere og hovednumre, hvorefter hele kontoen lukkes ned.

    Ligeledes vil hele kontoen blive opsagt, såfremt du flytter alle numre, som er tilknyttet kontoen. Bemærk, at opsagte numre ikke kan flyttes til en anden udbyder. Koordinér derfor venligst flytning til anden operatør med kundeservice, der vil være behjælpelig med flytningen.
     
    Opsigelse sker per løbende 30 dage – medmindre du har en løsning med binding.