Firmafon Kundeservice

Hvordan laver jeg en telefonkæde?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:22:00 PM


Skærmbillede 2016-12-23 kl. 15.03.19.png
Se video, der guider dig til opsætningen her

Ved at benytte en telefonkæde kan I bestemme en bestemt rækkefølge, som medarbejderne skal modtage opkaldene i. Det gør at kundernes opkald altid når den mest relevante medarbejder først.

Du kan kun lave telefonkæde ved kald til dit hovednummer.

Du indstiller det i kontrolpanelet under indgående opkald ved at vælge "gå til telefonkæde" eller "afspil lyd og gå til telefonkæde". Herefter kan du organisere telefonkæden og med pilene vælge i hvilken rækkefølge, den skal gå videre til de valgte medarbejdere/ringegrupper.

Du kan på samme måde indstille en telefonkæde udenfor åbningstid ved at gå til "åbningstider" i kontrolpanelet og følge samme procedure.

 


 

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99