Firmafon Kundeservice

Hvordan kan jeg integrere Firmafon med vores systemer?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:18:00 PM

Firmafon har udvidelser til en del systemer, hvor man kan lave integrationen blot ved et tryk på en grøn knap.

Se informationer fra andre systemer
Firmafon Udvidelser viser relevante oplysninger om den kunde, der ringer. Fx ordrer, fakturaer eller kundesager. Indhentet fra din virksomheds andre systemer. Så kan du hurtigere og bedre servicere kunden.
Web_app_-_omstil.png

Vi har f.eks. udvidelser til disse systemer:
Shopify (webshop), Magento (webshop), Zendesk (kundesupport), e-conomic (økonomi) og Gmail (se dine egne mails til kunden) samt Outlook (se dine egne mails til kunden).

Du finder Udvidelser i kontrolpanelet og kan installerer det ved at trykke på den grønne knap. Det er kun administrator, der kan installere udvidelser. Med undtagelse af Gmail/Outlook, som kan installeres af den enkelte bruger, hvis de har Omstilling Plus.

Når du trykker “installer” for hver udvidelse vil du trin for trin blive guidet igennem installeringen. 

kontrolpanel_udvidelser.png

kontrolpanel_udvidelser_installer.png

Zendesk
Ud over at man kan se Zendesk tickets i Firmafons system (som du kan læse om ovenfor), så har vi også lavet en Firmafon app, som du kan bruge i Zendesk. Det vil sige, at du kan se telefonopkald inde i Zendesk systemet og oprette tickets på opkald. Læs mere i denne blogpost


API
Firmafons API giver desuden mulighed for at integrere Firmafon med andre af virksomhedens systemer.

API´et  er tilgængeligt for alle kunder. Her er der mulighed for at programmere sin egen udvidelse (iframe), ved at bruge muligheden "web". På den måde kan Firmafon bruges med langt de fleste programmer. Det kræver dog teknisk viden at kunne bruge API og iframe.

Læs mere om API og find dokumentation her
her 

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99