Firmafon Kundeservice

Hvordan håndterer jeg en live Chat?

Sidst opdateret: Mar 31, 2017 10:19:04 AM

Hvordan håndterer jeg en chat?
Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten nederst til venstre. For at besvare chatten skal du trykke på ikonet til højre i boksen. 

Chatopkald.png


Herefter kommer I ind på Chat-oversigten, hvor I øverst i højre hjørne kan trykke på "besvar". 

Chat_medarbejder.png

Hvis du er omstillingskunde hos Firmafon så kan du godt modtage opkald imens en chat er igang. Læs mere her

Inde i Chat-oversigten kan I se, hvilke chats I har haft. I kan klikke ind på hver chat (i kolonnen yderst til ventre) for at se, hvad der er skrevet. I kan se, hvornår chatten blev startet (kolonnen i midten) og hvor lang tid, den der har skrevet, har ventet på svar (kolonnen yderst til højre). 

Er der kundetilfredshedsbedømmelser på chat?
Ja, det kan du godt. Dog ikke hvis din chat går igennem Facebook.
Læs mere om smileys til Chat her

Læs mere om, hvordan du kommunikerer med kunderne over chat

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99