Firmafon Kundeservice

Hvordan får jeg nummervisning ved udgående opkald (ring ud som)?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:30:00 PM

Brug din mobil både på arbejde og i hjemmet uden at dine kunder får dit private mobilnummer

Har du både Firmafon Omstilling og Firmafon Mobil, så kan du vælge, om du vil ringe ud fra dit hovednummer eller dit mobilnummer.

Har du flere hovednumre tilknyttet din Firmafon-konto, kan du frit vælge mellem hvilket hovednummer, du vil ringe ud som.

Du kan ændre det manuelt eller sætte det til automatisk at ringe ud fra virksomheden, når tidspunktet er indenfor hovednummerets åbningstider.

Der er to måder, du kan opsætte din telefon til at ringe ud som det ønskede nummer.
Opsætningen vil derefter være gældende for alle fremtidige opkald, indtil du ændrer indstillingen igen.

Firmafon-konto:
1) Log på din Firmafon-konto (app.firmafon.dk)
2) Tryk på "ring ud som" i øverste højre hjørne
3) Vælg derefter hvilket nummer du vil ringe ud som. Hvis du ringer ud som dit hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid).

Ring_ud_via_-_webapp-1.png

 Firmafons smartphone apps:
1) Åbn app’en 
2) Tryk på “oversigt”
3) Tryk “ring ud som” øverst i app'en.
4) Vælg hvilket nummer du vil ringe ud via. Hvis du ringer ud som hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid.

Ring_ud_via_app1.png      Ring_ud_via_app2.png

Uanset hvilket nummer du har valgt at ringe ud som, vil opkald til dine kollegaer med Firmafon Mobil altid vise dit mobilnummer.

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99