Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan får jeg nummervisning ved udgående opkald (ring ud som)?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Brug din mobil både på arbejde og i hjemmet uden at dine kunder får dit private mobilnummer.


    Har du Omstilling Pro og Relatel mobil eller Omstilling Premium, så kan du vælge, om du vil ringe ud fra dit hovednummer eller dit mobilnummer.

    Har du flere hovednumre tilknyttet din Relatel-konto, kan du frit vælge mellem hvilket hovednummer, du vil ringe ud som.

    Du kan ændre det manuelt eller sætte det til automatisk at ringe ud fra virksomheden, når tidspunktet er indenfor hovednummerets åbningstider.

    Der er to måder, du kan opsætte din telefon til at ringe ud som det ønskede nummer.
    Opsætningen vil derefter være gældende for alle fremtidige opkald, indtil du ændrer indstillingen igen.

     

    Relatel-konto:
    1) Log på din Relatel-konto (app.relatel.dk)
    2) Tryk på dropdown-menuen i øverste højre hjørne "ring ud som" og derefter på "Ring ud som"
    3) Vælg derefter hvilket nummer du vil ringe ud som. Hvis du ringer ud som dit hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid).

    Skærmbillede 2022-01-07 kl. 09.15.49

     

    Relatels smartphone apps:
    1) Åbn appen 
    2) Tryk på besked- eller tastatur-ikonet i menulinjen nederst på skærmen
    3) Tryk “ring ud som” øverst i appen
    4) Vælg hvilket nummer du vil ringe ud via. Hvis du ringer ud som hovednummer, så kan du vælge om nummeret skal følge hovednummerets åbningstider (så vises hovednummeret i åbningstiden og dit eget nummer udenfor åbningstid.

    5-1      6-1

     

    Uanset hvilket nummer du har valgt at ringe ud som, vil opkald til dine kollegaer med Relatel mobil altid vise dit mobilnummer.