Firmafon Kundeservice

Hvordan får jeg et csv-udtræk af min opkaldsliste?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:32:00 PM

Til  analyse og statistik-behandling, er det muligt både som administrator og omstillingsbruger af Firmafon Omstilling at lave et CSV-udtræk af jeres opkald til jeres hovednummer/hovednumre.

Hvis du har Firmafon mobiltelefoni, så kan du også logge på din bruger og hente en opkaldsliste - et samlet udtræk af dine personlige opkald.

Du finder CSV-udtrækket her

 

Her er et par af de spørgsmål, du kan få svar på ved at hente data i en csv-fil:

  1. Hvem har ringet ind på hovednumre (afsendernummer)? 
  2. Hvem har ringet ind på eget mobilnummer (afsendernummer)? 
  3. Hvilket hovednummer er der ringet ind på (modtagernummer)? 
  4. Hvor lang tid har samtalerne varet?
  5. Hvad er adressen på den, der ringer ind (hvis tilgængeligt)?
  6. Hvem har taget opkaldet?
  7. Hvor lang tid har det taget inden opkaldet blev besvaret?
  8. Hvilke opkald er besvaret, mistet og orphaned (lagt på)?
  9. Hvor mange opkald har der været på hovednumre?
  10. Derudover kan du trække fakturaen ud som csv-fil.

Beskrivelse til CSV-udtrækket
Duration = Tiden fra kaldet begyndte til det sluttede.
Ringing_duration = Fra vi begynder at ringe ud til den første telefon, til den bliver besvaret = svartiden
Orphaned = Lagt på inden velkomsthilsen er færdig

 

 

 

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99