Firmafon Kundeservice

Hvordan bruger jeg Noter i Firmafonsystemet?

Sidst opdateret: Sep 27, 2016 4:43:36 PM

Med Firmafon kan du skrive noter ud for kunden i systemet, som de andre omstillingsbrugere i virksomheden også kan se. På den måde kan I nemt dele værdifuld information om kunden eller tidligere samtaler med hinanden.

Hvor jeg kan jeg se/skrive noter?
Du kan skrive noter til hver kontakt. Både når du er i et aktivt opkald med dem og når du har lagt på.

Du kan se noterne i "kommentarer" under hver kontakt.

Noter_under_kontakt.png

Hvis du gerne vil skrive en note, så tryk på "Skriv note" i øverste højre hjørne. Herefter skriver du en note, som dine kolleger også kan læse og trykker "gem note". 

Skrmbillede_2016-09-27_kl._16.26.30.png

Du kan også skrive noter imens du taler med kunden i et igangværende opkald.

"Ring tilbage til kunden"
Som en del af note-funktionen kan du nu bede din kollega om at ringe tilbage til en kunde. Så slipper du for at sende en mail eller trave gennem hele kontoret med en post-it. På den måde sparer I tid og får mulighed for at ringe tilbage til kunden på en hurtig og professionel måde.

Se hvordan Ring tilbage virker i denne korte video

Hvordan fungerer det? 
Når jeres kunde ringer ind på hovednummeret, kan du skrive en note og vælge hvilken kollega, der skal ringe tilbage til kunden. Herefter vil din kollega modtage en SMS og/eller en mail med beskeden. 

sms_ring_tilbage

Det kan både gøres under igangværende opkald og efter du har lagt på ved at finde opkaldet i historikken.
Man kan som bruger vælge, om man vil have en SMS, mail eller begge dele under notifikationer.

Hvem kan bruge noter?
Alle med Omstilling Plus kan skrive en besked og bede sin kollega ringe tilbage. Man behøver ikke Plus for at modtage beskeder eller se noter, men kun almindelig Omstilling.

Læs mere om Omstilling Plus, som byder på noter, wallboard, udvidelser til andre systemer og andre redskaber til god kundeservice.

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99