Tilbage til oversigt Relatel Support

    Hvordan betaler jeg min faktura?

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019
    Hos Relatel kan du vælge at betale med betalingskort, Leverandørservice eller FIK. 
     
    Fakturering i kontrolpanelet
     
    Sådan skifter du din nuværende betalingsmetode:
     
    • Log ind på app.relatel.dk med din mail og adgangskode
    • Vælg Kontrolpanel i dropdown-menuen øverst til venstre
    • Vælg Fakturering
    • Her kan du tilmelde og opdatere dine betalingsoplysninger.
    Sådan skifter du din nuværende betalingsmetode 
    Betaling med betalingskort:
    Når du opretter Relatel, så kan du vælge at betale med betalingskort.
    Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard, Visa Electron eller Maestro.
     
    Betaling via Leverandørservice:
    Når du opretter Relatel, så kan du vælge at betale med Leverandørservice.
    Med Leverandørservice bliver jeres penge trukket direkte fra den bankkonto, som er tilknyttet din virksomhed.
     
    Hvis du betaler med Leverandørservice, er der et gebyr på 12,00 kr. pr. regning.
     
    Når du tilmelder dig Leverandørservice, så sender vi anmodningen afsted til Nets, som skal godkende din anmodning.
     
    Efter Nets har godkendt din anmodning, vil du få tilsendt en bekræftelsesmail fra os. I mailen følger et link, du skal trykke på for endeligt at bekræfte din tilmelding til Leverandørservice. Du modtager typisk denne mail 3 dage efter din anmodning.
     
    Når du er tilmeldt Leverandørservice, vil du blive adviseret (jvf. Nets betalingsbetingelser) omkring jeres fakturaer og beløbet, som vi vil hæve på jeres bankkonto. 3 dage efter adviseringen vil vi hæve pengene på jeres bankkonto.
     
    Bankbetaling/giroindbetaling/FIK
    Hvis du betaler med bankindbetaling eller giroindbetaling (FIK), er der et gebyr på 49 kr. pr. regning.