Firmafon Kundeservice

Kan jeg få en widget med kontaktinfo til hjemmesiden?

Sidst opdateret: Jan 11, 2017 2:19:00 PM

Med Firmafons widget kan kunderne se, hvornår I er tilgængelige og hvor lang tid man skal vente, når man ringer til jer.

Hvordan ser widget ud? En widget er en lille boks, som bliver sat ind i jeres hjemmeside. Den henter automatisk information fra Firmafon:

Widget1

Hvis svartiden på sidste opkald var over 30 sekunder, så vil denne linje ikke fremgå. Den bliver selvfølgelig synlig igen lige så snart svartiden er under 30 sekunder. 

Hvis man trykker på "Se åbningstider", kommer man til jeres åbningstider. Her er Firmafons åbningstider som eksempel:
Widget2
Hvem kan få widget?
Alle med Omstilling Plus kan benytte widget. Det kræver kun, at en enkelt medarbejder har Omstilling Plus.

Hvordan gør man?
Man skal sætte en snippet kode ind i ens hjemmesides html kode, så det kræver lidt teknisk viden. Jeres webmaster, eller dem der har lavet hjemmesiden, vil nemt kunne sætte den ind.

1. Gå ind i Kontrolpanelet
2. Tryk på Telefonnumre.
3. Tryk rediger ud fra hovednummeret som du ønsker en widget til.
Nederst på siden vil Widget stå

Widget3

3. Tryk aktivér. Herefter vil du få koden der skal sættes ind i html´en.

Widget4
4. sæt koden ind i din hjemmeside. Så er du klar til at give kunderne information om jeres tilgængelighed på telefonen.

Hvis du ønsker at sproget skal være engelsk, så tilføjer du  '&locale=en' efter key=xxx

Fik du svar på dit spørgsmål?

 

Kontakt os

71 99 99 99