Tilbage til oversigt Relatel Support

    Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering

    Skrevet af Kundeservice

    • 27 nov. 2019

    Her får du nogle tips til, hvordan du kommer i gang med Administration af medarbejdere, forbrug og fakturering.

    Først: Log ind på din Relatel-konto med din mail og adgangskode her.


    Medarbejdere1


    Medarbejdere
    Under Medarbejdere har du det fulde overblik over alle dine medarbejdere. Du kan blandt andet redigere den enkelte medarbejder, oprette en medarbejder, finde puk-koder, simkort-numre, ændre abonnementet og bestille nye simkort.

    Stamdata

    Her kan du se hvilket virksomhedsnavn, adresse og CVR-nummer din virksomhed er registreret med. Desuden er det også her, at du kan finde dit kundenummer og ændre din faktureringsmail.
    Har I skiftet virksomhedsnavn, CVR-nummer eller adresse, skal du kontakte kundeservice. Du har ikke selv mulighed for at ændre dette, da vi skal kunne verificere, at stamdataen er korrekt. 


    Telefonnumre
    Under Telefonnumre kan du ændre, hvis dine medarbejdere skal kunne sende overtakserede sms’er, bruge telefonen i udlandet. Du kan også ændre din forbrugspakke. 
    Det er også her, du ser, hvor meget du betaler for det enkelte abonnement og får overblikket over dine hovednumre.

    Fakturaer
    Under fakturaer kan du vælge, om du ønsker dankortbetaling eller leverandørservice. Her har du alle dine fakturaer samlet ét sted.
    Læs mere om fakturering.

    Mobilforbrug
    Vi vil gerne sikre os at I har de rette abonnementer. Derfor kan du se alle dine abonnementers forbrug her. Med 3 forskellige farver indikerer vi om abonnementet passer til den enkelte bruger.
    Du kan også lave søgninger på den enkelte medarbejder og se det specificerede forbrug.