Chat

Den direkte vej til dine kunder, uanset om de er på din hjemmeside eller på messenger. Fang dine kunder, der hvor de er.  

Se i videoen her, hvordan chat virker
products-top

Nemt for kunderne

Nu kan de kunder, der foretrækker at skrive sammen med jer få hurtig svar. Systemet arbejder på at mindske ventetid og husker kundernes informationer til næste gang, de skal bruge chatten.

3 af de mange fordele

Integration med messenger

Få chats fra jeres hjemmeside og fra messenger samlet et sted. Så kan I fokusere på det, der er vigtigt - nemlig kunderne. Uanset hvor de prøver at fange jer, skal I kun kigge og besvare et sted.

Nemt for jer

I får et nemt system, som fordeler chats og opkald imellem medarbejderne. Chats kommer ind på samme måde som opkald, og I kan altid tjekke chathistorikken, hvis I f.eks. skal se, hvad der er aftalt med kunden.

Smiley bedømmelser

Jeres kunder kan give jer en glad eller sur smiley, når de har chattet med jer. Den feedback er uundværlig for at forbedre jeres service og processer.

Priser

Chat

99kr
pr. medarbejder/pr. måned
Få chatsystem der er integreret med telefoni
Fordel chats og opkald ud på medarbejderne
Integrerér med Facebook Messenger
Mål tilfredsheden efter endt chat
Lav nem opsætning i ét system

Hvis du ikke er Firmafon-kunde:
Skriv en mail til salg@firmafon.dk og så hjælper vi jer i gang. Eller ring 71 99 99 50

Vil du vide mere om chat?

Vi har samlet vores bedste blogs, e-bøger, tips og tricks om kundeservice på chat på én side.

FAQ

Hvordan får jeg Chat, som Firmafon-kunde?

Hvis du allerede er Firmafon-kunde og gerne vil tilkøbe Chat til din virksomheds hjemmeside, gør du sådan her: 

1. Gå ind i Kontrolpanelet i web-appen
2. Gå til Medarbejdere (under administration)
3. Find den/de medarbejdere, der skal have Chat og tryk på "Redigér"
4. Øverst oppe under medarbejderen trykker du "Tilkøb Firmafon Chat".
5. Bekræft køb af Chat ved at trykke "Aktivér Chat".
6. Nu er chatten akviteret for den medarbejder.

Se udførlig guide med billede her 

Hvordan får jeg Chat på hjemmesiden?

Vi har lavet denne her guide til hvordan du opretter en chat til din hjemmeside. Se guiden her

Hvordan håndterer jeg en live Chat?

Når du modtager en live chat kommer den frem som en boks i oversigten nederst til venstre. For at besvare chatten skal du trykke på ikonet til højre i boksen. Læs en mere udførlig guide her 

Bliv verdensmester i god kundeservice

Få indblik i hvordan du leverer god kundeservice og lær hvad du skal gøre for at være med i et marked i forandring.

Bliv kontaktet af Firmafon

Har du spørgsmål til systemet, priser eller hvordan du kan bruge Firmafons løsning til at skabe bedre relationer?

Så udfyld formularen.

Vi kontakter dig indenfor 2 arbejdstimer – og selvfølgelig hurtigere, hvis vi kan nå det.