Firmafon

Webinar: Sådan når din kundeserviceafdeling nye højder med Firmafon

Written by Sidsel Forchhammer | 06-12-17 14:11



Er du kundeservicechef? Så oplev hvordan Firmafons telefoni og chat kan give dig redskaberne til bedre måling og højere kundetilfredshed.

Kan du måle kundernes tilfredshed med jeres telefonsamtaler og chat? Har I overblik over mistede opkald? Og besvarer I henvendelser hurtigt nok?

Til Firmafons webinar torsdag den 28. december kan du opleve et system, som giver dig svaret på disse spørgsmål.

Se hvordan Firmafon kan hjælpe jer med at:

  • Gøre kundeservice til et strategisk fokus i virksomheden.
  • Give så god kundeservice, at kunderne handler hos jer igen og igen.
  • Måle kundetilfredshed på en måde som brugerne elsker.
  • Overholde SLA, f.eks besvare 80 % af opkald inden for 20 sekunder.
  • Give jer overblik over, hvem I taler med, mistede opkald, svartid, mm.
  • Sikre bemanding og at I leverer det til kunderne, som de har brug for.
  • Træne medarbejdere ud fra data og feedback, så de hele tiden bliver dygtigere.

Tidspunkt:

Torsdag d. 28 december kl 14.00-14.30

Tilmeld dig via linket nedenfor.
Hvis du er forhindret i at deltage, kan du stadig hente din optagelse fra webinaret. Det kræver bare du har tilmeldt dig.



Om Firmafon: Firmafon leverer live kommunikationsløsninger, som gør virksomheder i stand til at skabe gode relationer over telefon eller chat. Læs mere på firmafon.dk