Webinar: Sådan når din kundeserviceafdeling nye højder med Firmafon

af Sidsel Forchhammer | 06-12-17 15:11

bedre-kundeservice-med-firmafon-webinar

Er du kundeservicechef? Så oplev hvordan Firmafons telefoni og chat kan give dig redskaberne til bedre måling og højere kundetilfredshed.

Kan du måle kundernes tilfredshed med jeres telefonsamtaler og chat? Har I overblik over mistede opkald? Og besvarer I henvendelser hurtigt nok?

Til Firmafons webinar torsdag den 28. december kan du opleve et system, som giver dig svaret på disse spørgsmål.

Se hvordan Firmafon kan hjælpe jer med at:

  • Gøre kundeservice til et strategisk fokus i virksomheden.
  • Give så god kundeservice, at kunderne handler hos jer igen og igen.
  • Måle kundetilfredshed på en måde som brugerne elsker.
  • Overholde SLA, f.eks besvare 80 % af opkald inden for 20 sekunder.
  • Give jer overblik over, hvem I taler med, mistede opkald, svartid, mm.
  • Sikre bemanding og at I leverer det til kunderne, som de har brug for.
  • Træne medarbejdere ud fra data og feedback, så de hele tiden bliver dygtigere.

Tidspunkt:

Torsdag d. 28 december kl 14.00-14.30

Tilmeld dig via linket nedenfor.
Hvis du er forhindret i at deltage, kan du stadig hente din optagelse fra webinaret. Det kræver bare du har tilmeldt dig.

Jeg vil til webinar

Om Firmafon: Firmafon leverer live kommunikationsløsninger, som gør virksomheder i stand til at skabe gode relationer over telefon eller chat. Læs mere på firmafon.dk

Bedre relationer

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99