Firmafon

Vil du skyde genvej til god kundeservice?

Written by Sidsel Forchhammer | 24-02-15 13:49

Måske har I lagt mærke til, at der det sidste stykke tid, er kommet flere historier om kundeservice her på bloggen. Selvfølgelig har vi også skrevet om vores produkter og givet tips til iværksættere - ligesom vi plejer. Men det meste indhold har handlet om kundeservice. Og det kommer det også til i fremtiden.

Vi har nemlig en drøm om at blive dén virksomhed, som I går til, når I gerne vil blive bedre til kundeservice.

Da vi publicerede vores e-bog om kundeservice, var der nærmest #ebogsgate på twitter... for hvorfor skulle et teleselskab spilde sin (og kundernes) tid på at fortælle om noget andet end teleprodukter?

For os er det meget enkelt. Vi synes nemlig, at vi i forvejen er handlende i kundeservice og ikke kun telesælgere. For telefonkontakten mellem kunde og virksomhed er den vigtigste kundeservicekanal, som en virksomhed har til rådighed. Og Firmafons løsning skaber fundamentet for en god dialog - et middel til at nå frem til et mål (hvor målet i dette tilfælde er god kundeservice og i sidste ende en bedre bundlinje). 

Så hvorfor ikke hjælpe med de næste skridt? Hvad nu, hvis vi kunne gøre vores kunder endnu bedre til at nå deres kundeservicemål - og dermed hjælpe til at gøre vores kunders kunder glade. Dét er et mål, der er værd at sigte efter!

Derfor vil vi nu og i fremtiden dele ud af vores viden om god kundeservice og give et par praktiske redskaber med på vejen.

Her er lidt af det, vi allerede har skrevet
Hvor inspirerende er jeres kundeservicelokaler?
Lukas og den stjålne cykel, en historie om god kundeservice
Beregn hvor mange kundeservicemedarbejdere, I har brug for

Og et par gamle blogposts, som stadig holder
Maksimal kundeservice med minimal indsats
5 råd til god kundeservice
3 tips til en god samtale
5 tips til øget salg og glade kunder via chat