Vi præsenterer det nye Firmafon

af Sidsel Forchhammer | 10-10-11 16:40

Det er med meget stor glæde, at vi i dag introducerer en helt ny version af Firmafon.

Det nye Firmafon indeholder alt det gode input vi har fået fra vores kunder kombineret med vores egne idéer og ambitioner om det perfekte telefonsystem til virksomheder.

Først og fremmest er Firmafon nu et fuldt telefonsystem med mobiltelefoni. Før tilbød vi et hovednummer med omstilling, man kunne konfigurere via et enkelt web-interface.

Nu tilbyder vi en komplet løsning med mobiltelefoni, hovednummer og omstilling. Du kan naturligvis stadigvæk vælge at beholde din nuværende mobiludbyder, og blot lade Firmafon håndtere dit hovednummer og omstillingen til medarbejderne.

Vælger du at få SIM-kort fra Firmafon, kan du altså droppe din nuværende udbyder og samle det hele i en integreret platform hos ét elskeligt teleselskab. 

Fordele ved at samle al telefoni hos Firmafon

Indtil nu har det været uoverskueligt for mange virksomheder at købe telefoni. En løsning skulle typisk sammensættes af komponenter fra mange forskellige leverandører - resulterende i uoverskuelighed og hovedbrud for den telefoniansvarlige.

Vores mål er, at en virksomhed kan købe en komplet telefoniløsning for én fast månedlig pris per medarbejder. Ingen bylinier, ingen ny hardware, ingen teknikerbesøg, ingen gebyrer, ingen etableringsomkostninger og ingen bindinger.

Vores komplette pakker starter fra 179 kr. per måned for hver medarbejder. Dette inkluderer hovednummer, omstilling, SIM-kort, taletid, SMS og data - alt hvad en typisk virksomhed har brug for.

Med Firmafon er du altid omstillingsklar. Hvis du skal tilføje nye medarbejdere, eller udvider med nye lokaliteter, indretter din telefoni sig med et enkelt klik.

Den nye platform er 10x bedre

Firmafon kontrolpanel årgang 2011

Udover tilføjelsen af mobiltelefoni og den simplere prissætning, byder den nye platform på en lang række forbedringer. Her er de 10 mest bemærkelsesværdige opdateringer.

Ubegrænset antal medarbejdere
Indtil nu har Firmafon været begrænset til 10 samtidige medarbejdere. Det nye Firmafon Omstilling kan følge med, uanset hvor hurtigt og hvor stor din virksomhed vokser. 

Login til hver medarbejder
Hver medarbejder får nu sit eget login til Firmafon. Som medarbejder kan man se opkaldsoversigt, aflytte telefonsvarerbeskeder og ændre personlige indstillinger. Som administrator kan du desuden se fakturaer samt administrere medarbejdere og hovednumre.

Forbedret omstilling
Omstilling vil fremover være såkaldt “betjent omstilling”. Det betyder, at du får mulighed for at tale med din kollega, inden opkaldet omstilles. Når du taler med din kollega, kan du også vælge blot at vende tilbage til det indgående opkald i stedet for at stille om.

Se hvem der ringer
Nu kan du, på din egen telefon, se hvem der har ringet til hovednummeret. Du vælger selv om du vil se et opkald fra hovednummeret (som i dag), eller om du hellere vil se, hvem der ringer til hovednummeret.

Forbedret lydkvalitet
Sammenlignet med IP-telefoner har Firmafon altid haft høj og stabil samtalekvalitet. Firmafon er nu placeret i kernen af de danske telenetværk, så du får endnu bedre samtalekvalitet og opkald til hovednummeret kommer hurtigere ud til jeres mobiltelefoner.

Dagsbestemte åbningstider
Du kan nu angive unikke åbningstider for hver ugedag – perfekt til butikken der holder længe åbent fredag og til middag lørdag.

Telefonkæder
Som noget nyt, kan du nu viderestille fra hovednummeret til en telefonkæde i stedet for en ringegruppe. Telefonkæden kan bestå af enkelte medarbejdere eller hele ringegrupper.

Undermenuer
Mange har efterspurgt mulighed for at lave telefonmenuer i flere niveauer. Det kan I nu med Firmafon Omstilling. Muligheden er perfekt til dig som vil have telefonmenu på flere sprog.

Flere hovednumre
Nu kan du have flere hovednumre tilknyttet Firmafon Omstilling. Hvert hovednummer kan have sin egen telefonmenu, omstilling og unikke åbningstider. Tilknyt for eksempel et ekstra hovednummer til vagttelefonen eller midlertidigt til en reklamekampagne.

Velkomstbeskeder og ventemusik
Du kan nu sætte Firmafon op, så kunden hører en velkomstbesked, når der ringes op, og herefter høre ventemusik, indtil en af jeres medarbejdere tager kaldet.

På vores nye website finder du mere information om det nye Firmafon: www.firmafon.dk

Hvis du er eksisterende bruger, har du modtaget en e-mail om opgradering til den nye version.

Har du spørgsmål er du naturligvis meget velkommen til at kontakte os på telefon 71 99 99 99 eller kundeservice@firmafon.dk.

 

Produktnyheder

Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99