Firmafon

Vi kender alle den her kundeoplevelse... Forklaret  i GIF

Written by Sidsel Forchhammer | 06-09-13 13:46

Når du ringer til dit telefonselskab….

"Velkommen!

Tryk 1 hvis du vil blive kunde. Tryk 2 for kundeservice. Tryk 3 for engelsk.

Vil du ha’ gentaget dine valgmuligheder, tryk 4…..”

"…..eller vent venligst for anden personlig betjening"…

"Du er nu nummer 13 i køen. 

Vi beklager men alle vores medarbejdere er optaget. Vent venligst…”

*Biiiiip*…….”biiiiiiip*…….

10 minutter senere…

*Biiiiip*……..

"Vidste du at du som kunde lige nu har muligheden for at spare 3,5 øre per MB……*biiiiip* …

Du er nu nummer 1 i køen..

…. Også bliver du smidt af telefonlinjen…*Dut* *dut* *duuuuut*….

Du tager en dyb indånding og ringer op igen.

"Velkommen! Tryk "1 hvis du er en ny kunde. Tryk 2 for …….

Du trykker straks “1 for ny kunde” og bliver stillet direkte igennem til en sælger.

Sælgeren finder ud af, at du er kunde i forvejen, og sætter dig bagerst i support-køen igen.

"Du er nummer 14 i køen. Vent venligst.."

Efter 15 minutters ventetid får du en skinger lalleglad teenagers stemme i øret: “Hej, hvad kan jeg hjælpe dig med?”

Du fortæller supporteren, at det ikke kan være rigtig at man skal vente i kø i 25 minutter.

Supportens svar er selvfølgelig….

Du fortæller du vil opsige dit abonnement og finder ud af at du er bundet i 24 måneder..

De fortsætter…


Og du prøver fortsat at opsige dit abonnement..

Vi ved hvordan du har det...

Læs vores manifest