Skal du altid holde åbnet? Tirsdagstallet er 64%

af Sidsel Forchhammer | 11-06-13 15:51

I denne udgave af tirsdagstallet ser vi på hvor mange der egentlig kommer igennem, når de ringer til vores kunder. Tirsdagstallet i dag er

64%

Read More

Om Firmafon


At designe i Photoshop er som at hamre søm i med en trøffel

af Sidsel Forchhammer | 07-06-13 15:52

Selvom det er et fint program, er Photoshop dyrt og lavet til noget andet, og der findes et fremragende alternativ.

Read More

Om Firmafon


Så længe varer et gennemsnitligt opkald: 88 sekunder

af Sidsel Forchhammer | 04-06-13 15:53

Vi starter i dag en ny serie her på bloggen: Tirsdagstallet. Hver uge graver vi et tal frem, som fortæller os et eller andet om at drive et lille nyt telefonselskab i Danmark. Vi begynder med et tal, der kommer lige fra kernen af vores telefonverden:

Read More

Om Firmafon


Binding - hvad skal det egentlig til for?

af Kundeservice | 25-04-13 14:38

Mange har prøvet at købe en mobiltelefon med 6 måneders binding. Men hvorfor findes binding? Og er tiden ved at løbe fra argumenterne der taler for at have binding?

Read More

Om Firmafon


Derfor bruger Firmafon Cloud-baserede løsninger til at lave telefoni

af Sidsel Forchhammer | 28-02-13 16:01

Her i Firmafon har vi i virkeligheden bare lavet det teleselskab, vi selv ville være kunder hos. Et telefonselskab i skyen. Det er sådan vi selv vælger de digitale services, vi læner os op af i forretningen. Vi leder efter services, der opfylder nogle krav:

Read More

Om Firmafon


Lær at kode dine egne prototyper

af Niklas Stephenson | 07-02-13 16:03

Vi lever i en verden, hvor iværksætteri er en af hjørnestenene for vækst. Men iværksætteri skifter også karakter. Før i tiden var en stor del af nystartede virksomheder handelssvirksomheder, gode købmænd der købte billigt og solgte dyrt.

Købmandskab er ikke nok

Handel er et håndværk som alle iværksættere stadig skal kunne, men dagens iværksætter skal ikke blot købe billigt og sælge dyrt. Dagens iværksætter skal også i højere og højere grad kunne skabe andet end handelsvirksomheder. I stedet skal nye iværksættere satse på produktfokuserede IT-virksomheder.

Read More

Om Firmafon


Bag om kameraet på den nye Firmafon-film

af Sidsel Forchhammer | 29-01-13 16:03

I denne uge havde Firmafons nye præsentationsfilm premiere. Den nye animerede kortfilm har fået mange varme modtagelser af både publikum og kritikere, hvilket jo glæder os meget.

Sammen med de mange kommentarer vi har fået, har også været en række spørgsmål til, hvordan filmen er blevet til og hvilket formål den har. Det afføder nu dette indlæg, hvor jeg går lidt bag om produktionen af filmen.

Read More

Om Firmafon


Firmafon kommer endnu længere bagud på gebyrer

af Sidsel Forchhammer | 23-01-13 16:04

I lyset af de stærke nye gebyrtiltag i telebrancen er Firmafon kommet endnu længere bagud i kampen om at indføre komplekse og uigennemsigtige gebyrer.

“Vi må simpelthen erkende at vores kompetencer indenfor gebyrintroduktion og -forøgelse er for svage,” udtaler Firmafons administrerende direktør Peter Engelbrecht, og fortsætter “Vi er tvunget til at se om vi kan klare os med en forretningsmodel hvor vi i stedet retter vores fokus mod at have det bedste produkt og kundeservice”.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Fordi startups er som sex og pizza

af Sidsel Forchhammer | 24-04-12 17:01

Hverdagen i et startup er en emotionel rutchebanetur. Nogle dage er man helt oppe og andre dage er man helt nede.

Read More

Om Firmafon


Firmafon: Nyt mobilselskab på erhvervsmarkedet

af Sidsel Forchhammer | 25-10-11 16:37

Der er idag en artikel om Firmafon i Børsen (desværre ikke online): “Nyt mobilselskab starter priskrig på erhvervstelefoni”. Vi er rigtigt glade for, at omverdenen begynder at lægge mærke til os, samtidigt giver det god anledning, til at give vores eget syn på, hvad vores fokus og rolle i telebranchen er.

Enkeltheds-krig

Hvis vi selv havde skrevet artiklen ville vi hellere have kaldt den “Nyt mobilselskab starter enkeltheds-krig på erhvervsmarkedet”. Vi tror nemlig på at det store problem for mindre virksomheder er, at de eksisterende løsninger er for komplekse. Prisen er en del af denne kompleksitet, men det drejer sig i mindst lige så høj grad om, at det før har været svært eller umuligt at finde et produkt der var nemt at købe, opsætte og bruge. Det er her Firmafon afgørende bryder med hvad der ellers har været udbudt på markedet. Og selvom prisen er vigtig tror vi, at det er mindst lige så vigtigt for vores kunder, at de får en løsning der gør, at de ikke mister vigtige opkald, og altid giver deres kunder effektiv betjening på telefonen. Se her hvad vores kunder siger om dette.

Read More

Om Firmafon


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99