9 måder du kan bruge Firmafon til at give god kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 08-07-15 10:34



En god dialog med kunden over telefonen forudsætter, at alt det tekniske fungerer. Firmafon lever af at levere et system, der giver denne base. Men det er også langt mere end bare et telefonsystem. For med Firmafons Omstilling og Omstilling Plus får du et omstillingssystem, der er lavet specifikt til at hjælpe din virksomhed til en god kundeservice. Nedenfor ser du syv måder hvorpå Firmafon kan forbedre din kundeservice.

Read More

Om Firmafon


Hvor fedt er det lige med en telefonmenu?

af Peter Engelbrecht | 11-06-15 09:30

 

En af de allerførste features vi udviklede hos Firmafon var, hvad vi kalder telefonmenu (andre kalder det IVR). Altså den stemme der møder dig med “tryk 1 for kundeservice, tryk 2 for salg” eller lignende, når du ringer til en virksomhed.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Dét skal du holde øje med på din virksomheds telefonregning!

af Sidsel Forchhammer | 28-05-15 10:18


Nogle teleselskaber lover guld og grønne skove - og det kan være svært at finde den løsning, der passer bedst til din virksomheds behov og pengepung. Men en ting, der aldrig lyver, er den pris, du skal betale hver måned til dit teleselskab. Her kan du finde sandheden: Er prisen rimelig, passer løsningen til dit behov og er der en masse skjulte omkostninger og uventede udgifter?

Read More

Om Firmafon


Hvad skal I med de 22 kroner TDC?

af Sidsel Forchhammer | 26-05-15 09:29

Man kan ikke forudse alt - heller ikke teleforbrug. Men hvor mange ubehagelige overraskelser skal man egentlig finde sig i som telekunde og hvad går de ekstra omkostninger til?

Read More

Om Firmafon


Firmafon i Berlingske: Vi vil være telebranchens friske pust

af Sidsel Forchhammer | 30-03-15 10:43

"Vores konkurrenter er større end os, men vi lærer hurtigere, og i vores hverdag ændrer tingene sig hele tiden, så vi tilpasser os". Se hvad Firmafons direktør, Peter Engelbrecht, ellers fortæller om Firmafon i Jobindex´ profilannonce, der blev bragt i Berlingske 15. marts.

Se hele profilen, der blev bragt i Berlingske

Hvis du vil læse mere om Firmafon, så kan du finde vores værdier, jobs og medarbejdere her.

 

Read More

Om Firmafon


Gå aldrig ned på udstyr! Firmafon anbefaler headsets mm.

af Sidsel Forchhammer | 24-03-15 11:54

Det er en stor hjælp i det daglige arbejde at have det rigtige udstyr til kundeservice. Man behøver ikke en hel maskinpark. Kun dét der er nødvendigt for at kunne få hjulene til at køre rundt.

I denne blogpost vil vi give vores anbefaling til headsets og andet udstyr. De ting, vi anbefaler, er det gear vi selv bruger hos Firmafon. Så det er noget, vi har testet godt af og ved virker.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


En virksomhed er aldrig for lille til at have værdier

af Sidsel Forchhammer | 19-03-15 09:25

Din virksomhed har værdier - uanset om I arbejder bevidst med det eller ej. Hos Firmafon har vi altid talt meget om værdierne… allerede fra der kun var to mennesker i virksomheden. Men da vi for nogle år siden blev ti medarbejdere, var det ikke længere nok at tale løst om dem. Der skulle være noget mere konkret at arbejde ud fra. 

Vi satte os derfor ned og talte om situationer, hvor vi havde været særligt Firmafon-agtige. Det hele blev skrevet ned og siden da har vi hvert år gået dem igennem for at se, om de stadig passer med den virksomhed som vi er – og gerne vil være.

Read More

Om Firmafon


Teleselskaber topper listen over dårlig service

af Sidsel Forchhammer | 03-03-15 13:04

Av av... Vi vidste godt, at teleselskaber ikke var de mest populære. Men vi var alligevel ved at kløjs i søndagskaffen, da vi læste artiklen i søndagsavisen, hvor teleselskaber topper listen over dårlig service. Tænk, at en branche, der lever af telefonopkald, selv kan være SÅ dårlige til at tage telefonen. I søndagsavisens test (hvor vi desværre ikke var med) måtte de vente op til en halv time på at komme igennem til kundeservice. Det er bare ikke godt nok! Uanset hvilken branche man er i.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Vil du skyde genvej til god kundeservice?

af Sidsel Forchhammer | 24-02-15 14:49

Måske har I lagt mærke til, at der det sidste stykke tid, er kommet flere historier om kundeservice her på bloggen. Selvfølgelig har vi også skrevet om vores produkter og givet tips til iværksættere - ligesom vi plejer. Men det meste indhold har handlet om kundeservice. Og det kommer det også til i fremtiden.

Vi har nemlig en drøm om at blive dén virksomhed, som I går til, når I gerne vil blive bedre til kundeservice.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafon forklaret på 92 sekunder i vores nye video

af Sidsel Forchhammer | 29-12-14 14:04



Vi har lavet en video, der på halvandet minut viser de vigtigste funktioner ved Firmafon Omstilling. Tryk på billedet ovenfor for at gå videre til videoen.

Her kan du se, hvor let det er at bruge Firmafon Omstilling og ændre i opsætningen som administrator. Du kan også se, hvordan du bruger systemet til at give endnu bedre kundeservice og til at måle din virksomheds kundetilfredshed.

Read More

Om Firmafon


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99