Hvad skal du huske inden juleferien? Følg Firmafons guide

af Sidsel Forchhammer | 17-12-15 09:30

Når juleferien sætter ind er der både færre medarbejdere på arbejde og ændrede åbningstider. Ved du, hvad der skal ændres i Firmafons systemer i forbindelse med ferie? Og kan du huske hvordan det nu lige er med telefonregningen, hvis I tager til udlandet? Hvis ikke, så finder du svarene i vores ferieguide:

Read More

Om Firmafon


Julegave: nye priser fra 1. december 2015

af Sidsel Forchhammer | 30-11-15 09:46



I et marked, hvor mange af vores konkurrenter gang på gang varsler prisstigninger, vil vi gerne sprede lidt julestemning. Derfor går vi i den helt modsatte retning!

Fra 1. december 2015 bliver alle Firmafons mobilpakker billigere og/eller bedre, fordi man får mere indhold til samme pris... Og vi smider endda en ekstra udlandspakke oveni julesokken.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Tjek din telefonregning: Har du den rigtige mobilpakke?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-11-15 09:52

Er din mobilpakke alt for stor i forhold til, hvad du egentlig skal bruge? Eller får du altid ekstraregninger, fordi du overskrider pakkens indhold? Her kan du læse om, hvordan du undgår at snyde dig selv med den forkerte mobilpakke.

Read More

Om Firmafon


Brug et kampagnenummer til at måle ROI på marketingkampagner

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 15:43


Ved du om dine offline kampagner performer? Du kan nemt finde ud af det, ved at tilføje et kampagnenummer og måle trafikken, der kommer ind via det specifikke nummer. Så kan du se, om der er en god ROI (return on investment) ved de aktiviteter, I laver.

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Vidste du at Firmafon har et udviklingssite?

af Helle Marie Vad Jespersen | 08-10-15 09:15

Firmafons udviklingssite har sideløbende med vores normale website fungeret som tegnebræt og inspirationsrampe for udviklere. Det tegnebræt vil vi gerne reklamere lidt med her. 

Read More

Om Firmafon Produktnyheder


Sådan bruger du smileys til at måle kundernes tilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-09-15 10:46

Kundens tilfredshed har direkte indvirkning på genkøb og den loyalitet kunden har overfor din virksomhed. En tilfreds kunde er ofte kunde i længere tid og hvis tilfredsheden leder til loyalitet, så vil han eller hun tilmed også anbefale dig til venner og familie.

Men kundeoplevelser kan være en svær ting at måle. Hos Firmafon bruger vi blandt andet "smileys" til at måle kundernes tilfredshed med den service, de får - men også til at komme den næste kundes udfordringer i forkøbet.

Her får du vores fire svar på hvordan (og hvorfor) man måler kundetilfredshed i dagligdagen.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Firmafon anbefaler Hipchat som chatværktøj internt i virksomheden

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-09-15 13:28

Hos Firmafon er vi glade for at minde hinanden om, at det er tid til en kaffe i solen eller dele information om nye produkter eller tiltag. I stedet for at prikke den travle kollega på skulderen, bruger vi Hipchat som intern kommunikationsplatform.

Read More

Om Firmafon


Derfor valgte iværksætteren Christian Sodemann Firmafon!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-08-15 09:32

Som iværksætter kan listen med åbne spørgsmål fortsætte i det uendelige, når det kommer til at få mest ud af sin forretning for færrest ressourcer. Hvordan får jeg hjælp som selvstændig? Hvordan prioriterer jeg min tid bedst mulig? Og hvilke kundeserviceløsninger fungerer bedst for mig?

Read More

Om Firmafon


9 måder du kan bruge Firmafon til at give god kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 08-07-15 10:34



En god dialog med kunden over telefonen forudsætter, at alt det tekniske fungerer. Firmafon lever af at levere et system, der giver denne base. Men det er også langt mere end bare et telefonsystem. For med Firmafons Omstilling og Omstilling Plus får du et omstillingssystem, der er lavet specifikt til at hjælpe din virksomhed til en god kundeservice. Nedenfor ser du syv måder hvorpå Firmafon kan forbedre din kundeservice.

Read More

Om Firmafon


Hvor fedt er det lige med en telefonmenu?

af Peter Engelbrecht | 11-06-15 09:30

 

En af de allerførste features vi udviklede hos Firmafon var, hvad vi kalder telefonmenu (andre kalder det IVR). Altså den stemme der møder dig med “tryk 1 for kundeservice, tryk 2 for salg” eller lignende, når du ringer til en virksomhed.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99