Nettolager: “Vi bliver kede af det, hvis vi får en sur smiley"

af Firmafon Kundeservice | 08-06-17 12:10

Hos Nettolager bliver de kede af dårlige smileys. Men de gør hurtigt noget ved det.
Brian Hansen, COO i Nettolager, ringer personligt kunderne op for at rette på den fejl, der er sket. Og i 2016 gav det dem en smiley-score på 97 %

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Inspiration: E-Komplets rejse mod 100% kundetilfredshed

af Firmafon Kundeservice | 10-02-17 11:20

ekomplet-kundetilfredshed.jpg

E-Komplet skiftede til Firmafon i september 2015. Siden da har de fået en langt mere professionel tilgang til telefonisk kundeservice. Nu måler de f.eks samtaletilfredsheden og ringer til de utilfredse kunder. Det har resulteret i, at de flere gange har opnået 100 % kundetilfredshed på deres supportsamtaler.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


Kundetilfredshedsmåling: Når en dårlig anmeldelse er god

af Peter Engelbrecht | 12-05-15 13:31

“Det er gavnligt at måle kundeservicetilfredshed” – man hører det tit, men hvorfor egentlig? På hvilken måde gavner det specifikt en virksomhed og dens kunder? Det vil jeg prøve at illustrere i denne blogpost med et konkret eksempel.

Read More

Produktnyheder Bedre relationer Firmafon Smiley


Hvordan måler du kundetilfredshed med smileys?

af Niklas Stephenson | 31-01-14 15:34

I Firmafon elsker vi at måle - som teleselskab har vi tal på næsten alt. Hvor mange minutter taler en kunde, hvordan går det den enkelte sælger og så videre. Et sted hvor vi ikke målte, var kundeservicetilfredsheden. Vi vidste hvor mange ubesvarede mails vi havde og hvor mange opkald vi fik om dagen, men ikke om kunderne egentlig var glade. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99