Guide: Sådan bruger du Firmafon Smiley og forbedrer fra feedback

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-02-18 11:15

Firmafon Smiley er løsningen for dig, der mangler et redskab til at måle kundens oplevelse på telefon og chat. Tryk på billedet for at downloade guiden.

Read More

Firmafon Smiley


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.
 sure

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Hvad er Firmafon Smiley?

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-02-18 11:32

 

 

Hvad er Firmafon Smiley?

 

Firmafons Smiley er et redskab, der giver dig indsigt i, hvilken oplevelse kunden havde, da de ringede eller skrev til jer. Det er med andre ord en kundetilfredshedsmåling - udviklet af Firmafon - der giver dig uundværlige input til at forbedre din forretning. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Sådan fik Cæcilie 51 grønne smileys på én måned

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-18 09:04

via GIPHY
Nu får du adgang til de bedste kundeservice-hacks direkte fra én af Firmafons ukronede eksperter. I januar byder vi velkommen til Cæcilie fra kundeservice - den nye blogger i Firmafon.

Read More

Firmafon Smiley


Sådan håndterer du sure smileys

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-01-18 16:48

Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Firmafon Smiley har gjort vores kunder 100.000 gange klogere

af Kundeservice | 18-08-17 09:19



Siden vi udrullede Firmafon Smiley 
har vi sendt over 1 million smileyanmodninger afsted. Vores kunder har modtaget over 100.000 smileys - og er altså blevet meget klogere på deres serviceniveau og forretning. 

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


Nettolager: “Vi bliver kede af det, hvis vi får en sur smiley"

af Firmafon Kundeservice | 08-06-17 12:10

Hos Nettolager bliver de kede af dårlige smileys. Men de gør hurtigt noget ved det.
Brian Hansen, COO i Nettolager, ringer personligt kunderne op for at rette på den fejl, der er sket. Og i 2016 gav det dem en smiley-score på 97 %

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Inspiration: E-Komplets rejse mod 100% kundetilfredshed

af Firmafon Kundeservice | 10-02-17 11:20

ekomplet-kundetilfredshed.jpg

E-Komplet skiftede til Firmafon i september 2015. Siden da har de fået en langt mere professionel tilgang til telefonisk kundeservice. Nu måler de f.eks samtaletilfredsheden og ringer til de utilfredse kunder. Det har resulteret i, at de flere gange har opnået 100 % kundetilfredshed på deres supportsamtaler.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


Kundetilfredshedsmåling: Når en dårlig anmeldelse er god

af Peter Engelbrecht | 12-05-15 13:31

“Det er gavnligt at måle kundeservicetilfredshed” – man hører det tit, men hvorfor egentlig? På hvilken måde gavner det specifikt en virksomhed og dens kunder? Det vil jeg prøve at illustrere i denne blogpost med et konkret eksempel.

Read More

Produktnyheder Bedre relationer Firmafon Smiley


Hvordan måler du kundetilfredshed med smileys?

af Niklas Stephenson | 31-01-14 15:34

I Firmafon elsker vi at måle - som teleselskab har vi tal på næsten alt. Hvor mange minutter taler en kunde, hvordan går det den enkelte sælger og så videre. Et sted hvor vi ikke målte, var kundeservicetilfredsheden. Vi vidste hvor mange ubesvarede mails vi havde og hvor mange opkald vi fik om dagen, men ikke om kunderne egentlig var glade. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99