God kundeservice tager max. 20 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 14-09-15 12:47



Det tager 20 sekunder at få en god start med kunderne. 
Et af de vigtigste midler til at sikre glade kunder og god kundeservice er at svare hurtigt. Hvis dine kunder ikke skal vente for længe, så tag 80 % af opkaldene inden for 20 sekunder. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger du smileys til at måle kundernes tilfredshed 

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-09-15 10:46

Kundens tilfredshed har direkte indvirkning på genkøb og den loyalitet kunden har overfor din virksomhed. En tilfreds kunde er ofte kunde i længere tid og hvis tilfredsheden leder til loyalitet, så vil han eller hun tilmed også anbefale dig til venner og familie.

Men kundeoplevelser kan være en svær ting at måle. Hos Firmafon bruger vi blandt andet "smileys" til at måle kundernes tilfredshed med den service, de får - men også til at komme den næste kundes udfordringer i forkøbet.

Her får du vores fire svar på hvordan (og hvorfor) man måler kundetilfredshed i dagligdagen.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Tomas Lykke tager temperaturen på kundeservice i Danmark

af Sidsel Forchhammer | 08-09-15 09:55



Vi mødte Tomas Lykke på en vindblæst plads på Frederiksberg, til en snak om god kundeservice i Danmark og hvorfor man som ledelse skal arbejde med kundeoplevelser.

Read More

Bedre relationer


Her er forskellen på at tale i telefon og ansigt-til-ansigt

af Sidsel Forchhammer | 04-09-15 11:02

Når du taler med en kunde over telefonen, så skal du være opmærksom på nogle helt andre ting, end hvis du taler med en kunde, der står lige foran dig.

Read More

Bedre relationer


7 ting du aldrig må gøre mod dine kunder

af Sidsel Forchhammer | 27-08-15 12:55

Det er nemt at komme til at puste til ilden, når man taler eller skriver sammen med sine kunder. 

Her er syv ting, du aldrig må gøre, hvis dit mål er at give dine kunder god service og undgå at gøre dem sure:

Read More

Bedre relationer


God kundeservice: Derfor skal din webshop have en telefon

af Sidsel Forchhammer | 17-08-15 08:29



Telefonen er for mange kunder stadig den bedste livline, når spørgsmål til køb af varer, levering og returret presser på. I en undersøgelse lavet af Forrester foretrak 79% af de adspurgte telefonsamtalen når de havde brug for kundeservice og kun 12% ville bruge chatten. 

Her er fordelene ved at have et telefonnummer på din webshop:

Read More

Bedre relationer


12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 10-08-15 14:38

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Her får du 12 spørgsmål, som du kan tage udgangspunkt i, når du vil forbedre din kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Sådan hjælper du kunderne med din FAQ!

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-08-15 12:47

Kunder vil gerne hjælpes hele døgnet. Det bliver understreget af, at 45% af alle kunder dropper et køb, hvis de ikke har let adgang til information og til at få svar på deres spørgsmål.

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger du aktiv lytning i dine telefonsamtaler!

af Sidsel Forchhammer | 05-08-15 10:50

En af de svære ting ved telefonsamtaler er, at dit kropssprog ikke kommer med gennem telefonen. Det betyder, at kunden ikke kan se, om du ivrigt nikker samstemmende, om du forstår problemstillingen eller om du er ved at falde i søvn. 

Read More

Bedre relationer


Tal girafsprog og undgå sure kunder i telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-08-15 09:21

Tal girafsprog med kunderne

Undgå sure kunder med inspiration fra giraffens stærke overblik og store hjerte, når du kommunikerer med kunderne. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99