Vær på lyt hos hinanden og bliv bedre til kundesamtaler

af Sidsel Forchhammer | 14-12-15 09:40



Byder du kunden velkommen på en god måde? Siger du øh hele tiden? Lyder du sur, når du taler? Den bedste måde at finde ud af, om I har gode samtaler med kunderne, er ved at sidde på lyt hos hinanden og give konstruktiv kritik. I denne blogpost får du anbefalinger til, hvordan I sidder på lyt og bedst giver feedback. 

Read More

Bedre relationer


Derfor er dårlig kundeservice en gyser for din virksomhed!

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-12-15 09:26

De fleste har oplevet at modtage gyselig kundeservice. Den oplevelse af at være i vejen, føle sig uvelkommen og måske blive generet af en medarbejder over telefonen eller foran disken i den fysiske butik.

Read More

Bedre relationer


Få 50 % rabat på professionel indtaling i december måned!

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-11-15 09:21

 

Den første sne har allerede lagt sig og bragt december og dermed julen tættere på. Hos Firmafon er vi også kommet i julehumør og derfor giver vi 50 % rabat på professionel indtaling i december måned. 

Read More

Produktnyheder Bedre relationer


Hvad er det gode kundeliv år 2015?

af Sidsel Forchhammer | 20-11-15 14:33



I går sad vi et par hundrede mennesker i en tæt pakket sal til et arrangement, hvor Wilke og CBS var værter. Alle var kommet for at høre om kundeoplevelser og de leverede de nyeste tal fra CBS og inspiration fra virksomheder med en unik tilgang til deres kunder. Her er de vigtigste ting, jeg kom hjem med:

Read More

Bedre relationer


Få et konkurrencemæssigt forspring med telefonisk kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-11-15 14:09

Vil du bevare førerpositionen i forhold til konkurrenten? I denne her blogpost vil vi give dig fire tricks til, hvordan du kommer først til kunderne, ved at tilbyde telefonisk kundeservice i din virksomhed. 

Read More

Bedre relationer


Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-11-15 09:12



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I denne blogpost giver vi dig nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Sådan skaber du en virksomhedskultur, der yder god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 27-10-15 13:22

En stærk virksomhedskultur, teamwork, tilfredse medarbejdere og et fokus på kunderne er den optimale forudsætning for at yde god kundeservice. I denne blogpost giver vi dig 5 rettesnore til, hvordan du hjælper sådan en kundekultur på vej.   

Read More

Bedre relationer


Giv god kundeservice på tværs af virksomheden!

af Helle Marie Vad Jespersen | 20-10-15 12:57

Vil du have mere ud af din virksomheds kundeservice, så handler det i høj grad om at samarbejde på tværs af virksomhedens funktioner, for at finde frem til en god løsning på kundernes problemer. Læs med i denne blogpost, hvor vi fortæller dig, hvordan vi hos Firmafon samarbejder, så kundeservicen bliver bedst. 

Read More

Bedre relationer


20 inspirerende citater om kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 13-10-15 08:53


Disse 20 citater om kundeservice viser, at god service kan give din forretning et stort forspring i forhold til konkurrenterne. 

Read More

Bedre relationer


Tips og tricks til, hvordan du brænder igennem på speak!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-10-15 08:40

 

Hvordan lyder din virksomhed, når kunderne ringer? En god start er vigtig. Særligt den start, der giver kunderne et indtryk af dig og den virksomhed, de ringer ind til. Forskellige speaks løser forskellige opgaver, men har alle det tilfælles, at de får din virksomheds facade til at fremstå professionel. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99