Bliv klar til påskeferien: tilpas dine åbningstider!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-03-16 09:03

Det er tid til at kaste påskekostumet over hovedet og holde lidt velfortjent forårsfri, når påskeferien starter i morgen. Men inden I trækker helt i bremsen, vil vi gerne hjælpe med at gøre jeres virksomhed ferieklar. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger MusikDJ Firmafon til at lave god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-03-16 02:30

 
Som iværksætter er det ikke altid let at vide, hvordan ens produkt kan komme ud over stepperne og gå fra at være et hobby-foretagende til at fremstå professionelt og tillidsvækkende for kunden.

Vi har taget en snak med vores kunde Mads Lehnert fra MusikDJ, der fortæller, hvordan tillid betyder alt, når varen, der sælges er musik, og hvordan et enkelt telefonsystem kan være dét, der gør forskellen, når kunden køber en vare, som ikke findes på butikshylden. 

Read More

Bedre relationer


Hvad sker der, når salgschefen bliver kundeservicechef?

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-03-16 02:30


I december og januar overtog vores salgschef Miemei kasketten som kundeservicechef fra Lea, der skulle på barsel og først fik en afløser i februar. Nu giver Miemei sine bud på, hvordan kundeservice og salg er forskellige, hvordan de er ens, og hvordan de kan arbejde bedre sammen. 

Read More

Bedre relationer


Sådan får du loyale kunder med god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-16 12:57

Loyale kunder er dem, der betror sig til din forretning og dine produkter i en sådan grad, at de handler hos dig igen. Men hvordan sikrer du, at kunderne forbliver loyale tilhængere af din virksomhed og de varer, du sælger? Vi giver her 4 input til, hvordan jeres kunder forbliver kunder.

Read More

Bedre relationer


5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-02-16 11:40

 

Read More

Bedre relationer


Styrk din kundeservice og få den bedste Word of Mouth omtale

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-02-16 11:06

Forretninger, der lever af Word of Mouth, opstår ikke af sig selv! Uanset hvor godt dit produkt og din service er, er du nødt til at give dine kunder en overbevisende grund til at dele deres erfaringer til venner og familie. En af disse grunde kan være, at du leverer fantastisk kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Opstil de rette KPI'er for tilfredshed og lav bedre kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-01-16 13:53

 

Når livet giver dig citroner, så lav limonade. Når kunden giver dig kritisk feedback, så lav bedre kundeservice! Vi har samlet de indgange vi kender (og bruger) til at måle kundens oplevelse. 

Read More

Bedre relationer


Top 5 over de mest populære blogposts i 2015

af Helle Marie Vad Jespersen | 18-01-16 14:23

 

Det nye år er for længst i gang. Inden vi kommer for langt ind i det, vil vi bruge lidt spalteplads til at se tilbage på de blogposts, der skilte sig ud og blev læst flest gange i 2015!

Read More

Bedre relationer


Hvilken vej går kundeservice i 2016? Læs de 5 nyeste trends!

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-01-16 10:42

Har du styr på hvilken vej du skal i kundeservice i 2016? I årets første blogpost giver vi jer 4 bud på, hvad I kan forvente af kundeservicebranchen i det nye år og tips til, hvad du kan gøre for at følge med trenden.

Read More

Bedre relationer


Sådan holder I jeres egen (gratis) workshop med kundeservicetræning

af Firmafon Kundeservice | 18-12-15 09:32



Firmafon har lavet en video, der guider til, hvordan I får gode telefonsamtaler med jeres kunder. I denne blogpost får du en drejebog til, hvordan du kan bruge videoen i en tre timers workshop, som gør dine medarbejdere bedre til kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99