3 tips og de sure kunder smutter IKKE fra dig

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-07-16 10:20



Det er selvsagt ikke en nem opgave at få en sur kunde til at genfinde tilliden til dig igen, hvis først den er brudt. Nogle gange kan selv et langt kundeforhold slutte, fordi der opstod et problem, som du ikke kunne løse. Andre gange er der faktisk noget, du kan gøre, men hvad?

Vi har taget en snak med vores kundeservicechef, Melissa, om, hvad du kan gøre for at sørge for, at en sur kunder handler hos dig igen.

Read More

Bedre relationer


Brug Firmafons statistik og bliv klar til travlhed ved telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-07-16 10:00




Ved du, hvornår telefonen skal mandsopdækkes? Eller hvorfor opkaldene nogle dage er kortere end andre dage? Firmafons statistik-feature (også kaldet CSV-udtræk) er et nyttigt værktøj til at samle al den data, du har fra dine opkald og dine kunder.

Read More

Bedre relationer


Bliv ferieklar med Firmafons ferieguide!

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-06-16 13:46

Når ferien står for døren og kufferten er tætpakket, er det tid til at sætte ind på de sidste forberedelser inden afgang. Kunderne skal kende jeres åbningstider, du skal indstille telefonen inden afgang og et godt tip er at sætte dig ind i, hvor meget data, netflix koster i udlandet. På den måde undgår du at komme hjem til en ubehagelig overraskelse. 

Read More

Bedre relationer


Hvad siger du til kunden? Lær 13 effektive tips mod telefonfobi

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-06-16 12:36


Lader du telefonen ringe lidt for længe, fordi du håber kollegaerne tager den i stedet for dig? Er du bange for at få en sur kunde i røret eller for at sige det forkerte? Hvis du frygter telefonsamtalerne med kunder, så læs vores 13 tips og lær' at elske telefonrøret.

Read More

Bedre relationer


Sådan laver du en professionel velkomst over telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-06-16 17:01



Siger du "hallo", når kunden ringer? Eller er du helt tom for ord? En dårlig velkomst over telefonen er en dårlig entré for kunden ind i din forretning. I denne blogpost får du 4 velkomster, der får kunden til at blive hængende. 

Read More

Bedre relationer


Sådan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-04-16 12:47



Hvordan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder? Det er måske ikke altid klokkekart, hvorfor kunderne vælger at handle hos dig igen, fordi dine medarbejdere er glade for jobbet. 

I denne blogpost giver vi dig grunden til, at satse på dine medarbejdere, hvis du vil have en sund forretning. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bruger MusikDJ Firmafon til at lave god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 17-03-16 02:30

 
Som iværksætter er det ikke altid let at vide, hvordan ens produkt kan komme ud over stepperne og gå fra at være et hobby-foretagende til at fremstå professionelt og tillidsvækkende for kunden.

Vi har taget en snak med vores kunde Mads Lehnert fra MusikDJ, der fortæller, hvordan tillid betyder alt, når varen, der sælges er musik, og hvordan et enkelt telefonsystem kan være dét, der gør forskellen, når kunden køber en vare, som ikke findes på butikshylden. 

Read More

Bedre relationer


Hvad sker der, når salgschefen bliver kundeservicechef?

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-03-16 02:30


I december og januar overtog vores salgschef Miemei kasketten som kundeservicechef fra Lea, der skulle på barsel og først fik en afløser i februar. Nu giver Miemei sine bud på, hvordan kundeservice og salg er forskellige, hvordan de er ens, og hvordan de kan arbejde bedre sammen. 

Read More

Bedre relationer


Sådan får du flere loyale kunder med god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-16 12:57

Loyale kunder er dem, der betror sig til din forretning og dine produkter i en sådan grad, at de handler hos dig igen. Men hvordan sikrer du, at kunderne forbliver loyale tilhængere af din virksomhed og de varer, du sælger? Vi giver her 4 input til, hvordan jeres kunder forbliver kunder.

Read More

Bedre relationer


5 tips og tricks til, hvordan du taler med kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-02-16 11:40

 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99