Infografik: Find ud af, hvad du aldrig må gøre mod dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-11-16 16:05

De sidste tre uger har vi zoomet ind på alt det, der aldrig må siges eller gøres i telefonisk kundeservice... og delt vores bud på alternativer, der kan give jer en god kundesamtale. 

Read More

Bedre relationer


CASE: e-conomic er Planet WOW i et solsystem af kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 04-10-16 09:55



E-conomic er for vilde! Alle udsendte fra Firmafon var dybt begejstrede efter at vi besøgte
e-conomic til et seminar med titlen “Giv bedre service, det er go’ forretning” den 15. september. Vi har samlet lidt uddrag fra aftenen - og selvfølgelig også de bedste tips.

Read More

Bedre relationer


6 måder din kundeservice kan øge dine salg!

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-09-16 11:32




I mange virksomheder er kundeservice og salg to afdelinger, der ikke bruger hinanden, når de skal give kunden den bedste oplevelse - eller skaffe nye kunder. Det betyder langt hen af vejen en dårligere service, en højere churn rate og sidst, men ikke mindst dårligere salgstal for virksomheden.

74 % af de kunder, der har haft en god købsoplevelse forbliver kunder i minimum 1 år, viser en undersøgelse fra Harvard University.

I den her blogpost, vil vi gerne dele 6 måder, du kan bruge kundeservice til at øge dine salg ved samtidig at holde på dine kunder. 

Read More

Bedre relationer


Sådan undgår du at gentage dig selv, når du taler med kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 30-08-16 10:49



Har du et stykke papir at holde dig til, når kunden ringer? Godt! Det er en fordel. Viger du aldrig fra selv samme papir, så din stemme mekanisk og monotont spiller den samme plade, når du får kunden i røret? 

I denne blogpost giver vi 4 tips til at finpudse dine kommunikationsteknikker, så du undgår at gentage dig selv, når du taler med kunder. 

Read More

Bedre relationer


3 tips og de sure kunder smutter IKKE fra dig

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-07-16 10:20



Det er selvsagt ikke en nem opgave at få en sur kunde til at genfinde tilliden til dig igen, hvis først den er brudt. Nogle gange kan selv et langt kundeforhold slutte, fordi der opstod et problem, som du ikke kunne løse. Andre gange er der faktisk noget, du kan gøre, men hvad?

Vi har taget en snak med vores kundeservicechef, Melissa, om, hvad du kan gøre for at sørge for, at en sur kunder handler hos dig igen.

Read More

Bedre relationer


Brug Firmafons statistik og bliv klar til travlhed ved telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-07-16 10:00




Ved du, hvornår telefonen skal mandsopdækkes? Eller hvorfor opkaldene nogle dage er kortere end andre dage? Firmafons statistik-feature (også kaldet CSV-udtræk) er et nyttigt værktøj til at samle al den data, du har fra dine opkald og dine kunder.

Read More

Bedre relationer


Bliv ferieklar med Firmafons ferieguide!

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-06-16 13:46

Når ferien står for døren og kufferten er tætpakket, er det tid til at sætte ind på de sidste forberedelser inden afgang. Kunderne skal kende jeres åbningstider, du skal indstille telefonen inden afgang og et godt tip er at sætte dig ind i, hvor meget data, netflix koster i udlandet. På den måde undgår du at komme hjem til en ubehagelig overraskelse. 

Read More

Bedre relationer


Hvad siger du til kunden? Lær 13 effektive tips mod telefonfobi

af Helle Marie Vad Jespersen | 16-06-16 12:36


Lader du telefonen ringe lidt for længe, fordi du håber kollegaerne tager den i stedet for dig? Er du bange for at få en sur kunde i røret eller for at sige det forkerte? Hvis du frygter telefonsamtalerne med kunder, så læs vores 13 tips og lær' at elske telefonrøret.

Read More

Bedre relationer


Sådan laver du en professionel velkomst over telefonen

af Helle Marie Vad Jespersen | 06-06-16 17:01



Siger du "hallo", når kunden ringer? Eller er du helt tom for ord? En dårlig velkomst over telefonen er en dårlig entré for kunden ind i din forretning. I denne blogpost får du 4 velkomster, der får kunden til at blive hængende. 

Read More

Bedre relationer


Sådan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder!

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-04-16 12:47



Hvordan giver glade medarbejdere dig flere loyale kunder? Det er måske ikke altid klokkekart, hvorfor kunderne vælger at handle hos dig igen, fordi dine medarbejdere er glade for jobbet. 

I denne blogpost giver vi dig grunden til, at satse på dine medarbejdere, hvis du vil have en sund forretning. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99