Inspiration: E-Komplets rejse mod 100% kundetilfredshed

af Firmafon Kundeservice | 10-02-17 11:20

ekomplet-kundetilfredshed.jpg

E-Komplet skiftede til Firmafon i september 2015. Siden da har de fået en langt mere professionel tilgang til telefonisk kundeservice. Nu måler de f.eks samtaletilfredsheden og ringer til de utilfredse kunder. Det har resulteret i, at de flere gange har opnået 100 % kundetilfredshed på deres supportsamtaler.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer Firmafon Smiley


E-bog: 4 best practices i kundeservice, du bør kende i 2017

af Helle Marie Vad Jespersen | 23-01-17 10:56

For at få god kundeservice udover stepperne skal du til en start vide, hvordan du genkender den for dernæst at vide, hvordan du laver den. 

Vi har lavet en e-bog udfra den samling af blogposts, der bedst kan hjælpe dig med redskaber til at blive bedre og stærkere i din kundeservice. Tryk på billedet for at åbne PDF'en. 

Read More

Bedre relationer


Infografik: Slå dine konkurrenter i god kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 29-12-16 09:57

Hvordan undgår du at miste forretning til de konkurrenter, der også kender værdien af god kundeservice? Hvis du ignorerer deres styrker eller kopierer deres idéer vil du altid være et skridt bagud og aldrig kunne tilbyde kunden noget unikt.

Read More

Bedre relationer


Sådan får du styr på dit dataforbrug over julen

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-12-16 12:35

Juleferien er lige rundt om hjørnet og det giver mere tid til at gense julekalenderen på vej til familiefrokost eller lytte til timelange playlister på Spotify. Dit forbrug har nemmere ved at stige i den her tid og derfor skal du vide, hvordan du undgår at bruge al din data for tidligt.

Vi har samlet 9 tips, der kan hjælpe med at holde på dine data,
 før de løber afsted med dig. 

Read More

Bedre relationer


Tag valget: Skal du have Omstilling eller Omstilling Plus?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-12-16 10:07

 



"At the end of the day, customers want two things from you: 1. Customers want to be satisfied with your products and/or services. 2. Customers want to feel appreciated", Returncustomers.com

Det bedste match
I denne her blogpost dykker vi ned i dit behov for Omstilling eller Omstilling Plus, når vi giver dig fire typer af virksomheder, der søger noget forskelligt i deres omstillingsløsning.

Read More

Bedre relationer


Deltag i december-konkurrencen: Vind en gratis speak!

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-12-16 10:00




December er skudt igang og ligeså er vores julestemningen på kontoret. Derfor har vi lavet en konkurrence, hvor vi giver dig muligheden for at vinde en gratis speak, der kan hjælpe med at give din virksomhed det mest professionelle udtryk til, når kunderne ringer ind. 

Read More

Bedre relationer


Infografik: Find ud af, hvad du aldrig må gøre mod dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-11-16 16:05

De sidste tre uger har vi zoomet ind på alt det, der aldrig må siges eller gøres i telefonisk kundeservice... og delt vores bud på alternativer, der kan give jer en god kundesamtale. 

Read More

Bedre relationer


CASE: e-conomic er Planet WOW i et solsystem af kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 04-10-16 09:55



E-conomic er for vilde! Alle udsendte fra Firmafon var dybt begejstrede efter at vi besøgte
e-conomic til et seminar med titlen “Giv bedre service, det er go’ forretning” den 15. september. Vi har samlet lidt uddrag fra aftenen - og selvfølgelig også de bedste tips.

Read More

Bedre relationer


6 måder din kundeservice kan øge dine salg!

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-09-16 11:32




I mange virksomheder er kundeservice og salg to afdelinger, der ikke bruger hinanden, når de skal give kunden den bedste oplevelse - eller skaffe nye kunder. Det betyder langt hen af vejen en dårligere service, en højere churn rate og sidst, men ikke mindst dårligere salgstal for virksomheden.

74 % af de kunder, der har haft en god købsoplevelse forbliver kunder i minimum 1 år, viser en undersøgelse fra Harvard University.

I den her blogpost, vil vi gerne dele 6 måder, du kan bruge kundeservice til at øge dine salg ved samtidig at holde på dine kunder. 

Read More

Bedre relationer


Sådan undgår du at gentage dig selv, når du taler med kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 30-08-16 10:49



Har du et stykke papir at holde dig til, når kunden ringer? Godt! Det er en fordel. Viger du aldrig fra selv samme papir, så din stemme mekanisk og monotont spiller den samme plade, når du får kunden i røret? 

I denne blogpost giver vi 4 tips til at finpudse dine kommunikationsteknikker, så du undgår at gentage dig selv, når du taler med kunder. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99