Laver dit website dårlig kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-06-17 15:22

Kundeservice som en del af virksomhedens websitet er et overset område for mange, der glemmer (eller måske ikke ved), at 90 % af en virksomheds kunder tjekker deres digitale tilstedeværelse ud længe før de skriver eller ringer til dem.

Read More

Bedre relationer


Nettolager: “Vi bliver kede af det, hvis vi får en sur smiley"

af Firmafon Kundeservice | 08-06-17 12:10

Hos Nettolager bliver de kede af dårlige smileys. Men de gør hurtigt noget ved det.
Brian Hansen, COO i Nettolager, ringer personligt kunderne op for at rette på den fejl, der er sket. Og i 2016 gav det dem en smiley-score på 97 %

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Chat sikkert! Få styr, hvordan du får en sikker chat med dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-05-17 13:40

Chat gør det (selvsagt) umuligt at se personen, du skriver med. Derfor er der grund til at tage visse forholdsregler, så følsomme oplysninger ikke lander i de forkerte hænder. Vi fokuserer i den her blogpost på, hvordan du får en sikker chat.

Read More

Bedre relationer


Sådan kommunikerer du med kunderne for at få en vellykket chat

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-05-17 15:34

Når jeres kunder eller potentielle kunder kan nå jer via chat, så er det nødvendigt, at I kender de spilleregler, der adskiller skriftlig kommunikation fra den samtale I har med dem over telefonen.

I den her blogpost får I konkrete redskaber til at varetage jeres chat. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bliver du ekspert i god kundeservice som iværksætter

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-05-17 09:18

Med god kundeservice har din startup en bedre chance for at overleve. Derfor sætter vi i denne blogpost fokus på fem forskellige kundeservicetips, der kan adskille dig fra konkurrenten. 

Read More

Bedre relationer


Derfor valgte OnPrint en kommunikationsløsning uden binding!

af Kundeservice | 18-04-17 10:31


Det er de færreste, der synes det er fedt at være bundet til noget! Slet og ret, fordi den type aftaler ikke laves med henblik på at søge kundens tillid eller loyalitet, men i stedet holder kunden (bundet) uanset, hvordan deres oplevelse med produktet måtte være.

Vores kunde OnPrint tror ligesom os i Firmafon heller ikke på, at binding er vejen frem, hvis relationen mellem kunde og udbyder har førsteprioritet (og det har den!) I den her blogpost bliver du klogere på, hvad binding er - og hvad manglen på binding betød for OnPrint da de valgte Firmafon.

Read More

Bedre relationer


Sådan beregner du, hvad et mistet opkald koster din virksomhed!

af Firmafon Kundeservice | 31-03-17 10:04


I dagens blogpost sætter vi fokus på, hvad et mistet opkald er værd. Vi har udviklet en mistet-opkalds-beregner, der kan vise dig, hvad det koster din virksomhed, når du ikke tager telefonen.  

Read More

Bedre relationer


Hvad er god kundeservice?

af Firmafon Kundeservice | 31-03-17 09:54


Read More

Bedre relationer


De 8 bedste måder at håndtere dine sure kunder

af Firmafon Kundeservice | 31-03-17 09:41

Der findes mange grunde til, at kunder eksploderer i vrede. Nogle gange er vreden berettiget, andre gange er den ikke. 

Uanset hvad, så er vrede kunder en uundgåelig præmis for virksomheder, der lever af daglig kundekontakt og derfor skal du vide, hvad du skal gøre i trykkede situationer, så de (forhåbentligt) bliver vendt til en god oplevelse for kunden - og for dig.
Du får her 8 tweaks til at håndtere sure kunder:

Read More

Bedre relationer


Her er 5 sætninger du aldrig må sige til dine kunder

af Firmafon Kundeservice | 31-03-17 09:24

 
Vil du gerne trykke på stop-knappen, før du begår en kæmpe fejl med den kunde, du har i røret? 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99