Få live chat til jeres virksomhed og øg salget

af Helle Marie Vad Jespersen | 13-07-17 14:09


Vi har før skrevet om, at live chat indtager markedet som den kommunikationskanal flere - og særligt den yngre generation - ønsker at bruge, når de skal i kontakt med en virksomhed. Antallet af webshops, der har fået live chat er steget betydeligt over de sidste par år, hvad der har øget efterspørgslen på produktet. 

I Firmafon lancerede vi i april 2017 vores eget chatprodukt. Nok er produktet nyt for os- og vores kunder, men vi ser allerede de klare fordele forbundet med, at virksomheder tilbyder en skriftlig 
kanal til deres kunder.

De fordele er vi ikke alene om at mærke. Tryk på infografikken nedenfor for at læse den i PDF-format. 

Read More

Bedre relationer


Bliv ferieklar med mobilpakker, åbningstider og speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-06-17 12:32


Opdatering: Firmafons EU-mobilpakker har skiftet navn til Mobil Plus. Og vi har lagt ekstra i pakkerne, f.eks Webkald, så du kan modtage opkald i din browser – også når du er i udlandet. Læs om nyhederne her

For mange virksomheder er sommerferien kun få uger væk. Og selvom glæden hurtigt kan afløse planlægningen, så er det nu, I skal sætte ind på de sidste forberedelser, så kunderne ikke bliver efterladt, fordi I er væk. 

Read More

Bedre relationer


Laver dit website dårlig kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 15-06-17 15:22

Kundeservice som en del af virksomhedens websitet er et overset område for mange, der glemmer (eller måske ikke ved), at 90 % af en virksomheds kunder tjekker deres digitale tilstedeværelse ud længe før de skriver eller ringer til dem.

Read More

Bedre relationer


Nettolager: “Vi bliver kede af det, hvis vi får en sur smiley"

af Firmafon Kundeservice | 08-06-17 12:10

Hos Nettolager bliver de kede af dårlige smileys. Men de gør hurtigt noget ved det.
Brian Hansen, COO i Nettolager, ringer personligt kunderne op for at rette på den fejl, der er sket. Og i 2016 gav det dem en smiley-score på 97 %

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Få 50 % rabat på indtaling til din virksomhed i hele juni

af Helle Marie Vad Jespersen | 31-05-17 08:33



Det er (næsten) sommer og forholdsvist solrigt. I de anledninger giver vi 50 % rabat på professionelle danske indtalinger til din velkomsthilsen i hele juni måned.

Read More

Bedre relationer


Chat sikkert! Få styr, hvordan du får en sikker chat med dine kunder

af Helle Marie Vad Jespersen | 11-05-17 13:40

Chat gør det (selvsagt) umuligt at se personen, du skriver med. Derfor er der grund til at tage visse forholdsregler, så følsomme oplysninger ikke lander i de forkerte hænder. Vi fokuserer i den her blogpost på, hvordan du får en sikker chat.

Read More

Bedre relationer


Sådan kommunikerer du med kunderne for at få en vellykket chat

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-05-17 15:34

Når jeres kunder eller potentielle kunder kan nå jer via chat, så er det nødvendigt, at I kender de spilleregler, der adskiller skriftlig kommunikation fra den samtale I har med dem over telefonen.

I den her blogpost får I konkrete redskaber til at varetage jeres chat. 

Read More

Bedre relationer


Sådan bliver du ekspert i god kundeservice som iværksætter

af Helle Marie Vad Jespersen | 03-05-17 09:18

Med god kundeservice har din startup en bedre chance for at overleve. Derfor sætter vi i denne blogpost fokus på fem forskellige kundeservicetips, der kan adskille dig fra konkurrenten. 

Read More

Bedre relationer


Derfor valgte OnPrint en kommunikationsløsning uden binding!

af Kundeservice | 18-04-17 10:31


Det er de færreste, der synes det er fedt at være bundet til noget! Slet og ret, fordi den type aftaler ikke laves med henblik på at søge kundens tillid eller loyalitet, men i stedet holder kunden (bundet) uanset, hvordan deres oplevelse med produktet måtte være.

Vores kunde OnPrint tror ligesom os i Firmafon heller ikke på, at binding er vejen frem, hvis relationen mellem kunde og udbyder har førsteprioritet (og det har den!) I den her blogpost bliver du klogere på, hvad binding er - og hvad manglen på binding betød for OnPrint da de valgte Firmafon.

Read More

Bedre relationer


Sådan beregner du, hvad et mistet opkald koster din virksomhed!

af Firmafon Kundeservice | 31-03-17 10:04


I dagens blogpost sætter vi fokus på, hvad et mistet opkald er værd. Vi har udviklet en mistet-opkalds-beregner, der kan vise dig, hvad det koster din virksomhed, når du ikke tager telefonen.  

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99