Sådan kommer du igennem julesalget uden at miste opkald

af Helle Marie Vad Jespersen | 29-11-17 13:09




Som webshopejer har du først lige passeret Black Friday og nu truer julesalget. Du sælger flere varer. Det lægger pres på din telefonløsning, der skal håndtere spørgsmål til alt fra PostNords forventede “leveringstid” og returneringen af julegaverne.

Det er i denne blogpost, du henter hjælp til at brage igennem juletiden uden at gå på kompromis med hverken kundens oplevelse eller dine salg. Vi kigger her på, hvad 4 tips til travlhed og telefonkø kan gøre for din forretning.

Read More

Bedre relationer


Chatbots til din virksomheds kundeservice: yay eller nay?

af Helle Marie Vad Jespersen | 14-11-17 10:35



På nuværende tidspunkt har du formentlig hørt om chatbots, afprøvet én eller protesteret mod deres udvikling (det sidste har vi selv været en del af).

Read More

Bedre relationer


Sådan bliver du klar til Black Friday og julesalget

af Firmafon Kundeservice | 06-11-17 09:30

Uanset om du har en webshop eller en fysisk butik, så betyder Black Friday og en nærmende julesæson, at du lige om lidt langer langt flere varer over disken end normalt. 

Med mængden af salg følger også en stigning i spørgsmål til dine produkter, forsendelse, reklamation osv. Har du mon justeret din service efter kundernes efterspørgsel? 

Bliv klar til travlhed med 4 råd til god kundeservice i november og december.

Read More

Bedre relationer


Firmafon-funktion fik Downtowns kundetilfredshed til at stige til 97 %

af Helle Marie Vad Jespersen | 25-10-17 09:30

Firmafons telefonkø er en simpel funktion, der fortæller om kunden er nummer, 1, 2 eller 5, når de ringer ind til en virksomhed. For dealsitet Downtown var telefonkø ikke kun årsagen til, at de steg fra 86 % til 98,7 % i procentdelen af besvarede opkald, men også at kundernes tilfredshed voksede til 97,8 %Læs og bliv inspireret af Downtown her.

Read More

Bedre relationer


Tjekliste: Laver du god kundeservice?

af Helle Marie Vad Jespersen | 12-10-17 13:12

Hvornår har du sidst tjekket din kundeservice efter i sømmene? Ofte kører den måde vi taler og skriver med kunderne i en automatisk og indstuderet rille. Vi glemmer at stoppe op og overveje, om vi nu også stadig har øje for de parametre, som kunderne bedømmer os på, når først samtalen er afsluttet. 

Vi har lavet en tjekliste med de punkter, dine kunder som minimum vurderer din service på.
Hent tjeklisten som en infografik til kontoret her eller se den nedest på siden.

Read More

Bedre relationer


Boligadvokat24 valgte Firmafon for at give kunderne tryghed

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-09-17 11:01

 

Et online advokatbureau, der rådgiver klienter om boligkøb over skærmen, lever af at have trygge klienter. Boligadvokat24 bruger Firmafon til at levere den sikkerhed og service, som deres konkurrenter svigter.

Read More

Bedre relationer


Firmafon Smiley har gjort vores kunder 100.000 gange klogere

af Kundeservice | 18-08-17 09:19



Siden vi udrullede Firmafon Smiley 
har vi sendt over 1 million smileyanmodninger afsted. Vores kunder har modtaget over 100.000 smileys - og er altså blevet meget klogere på deres serviceniveau og forretning. 

Read More

Bedre relationer Om Firmafon Firmafon Smiley


Hos Nettolager belønnes de medarbejdere, der taler mest i telefon

af Helle Marie Vad Jespersen | 07-08-17 08:41


I nogle virksomheder skal samtaletiden med kunderne reduceres til færrest antal minutter. Men i Nettolager får medarbejderne mere i løn, jo mere tid, de taler i telefon.
Nettolager tror altså på - ligesom Firmafon - at kundetid = guldtid og at tiden med kunden er værdifuld.

Læs hele casen nedenfor og bliv inspireret af, hvad Firmafon smiley kan gøre for dine kunders tilfredshed.

Read More

Bedre relationer


Få live chat til jeres virksomhed og øg salget

af Helle Marie Vad Jespersen | 13-07-17 14:09


Vi har før skrevet om, at live chat indtager markedet som den kommunikationskanal flere - og særligt den yngre generation - ønsker at bruge, når de skal i kontakt med en virksomhed. Antallet af webshops, der har fået live chat er steget betydeligt over de sidste par år, hvad der har øget efterspørgslen på produktet. 

I Firmafon lancerede vi i april 2017 vores eget chatprodukt. Nok er produktet nyt for os- og vores kunder, men vi ser allerede de klare fordele forbundet med, at virksomheder tilbyder en skriftlig 
kanal til deres kunder.

De fordele er vi ikke alene om at mærke. Tryk på infografikken nedenfor for at læse den i PDF-format. 

Read More

Bedre relationer


Bliv ferieklar med mobilpakker, åbningstider og speak

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-06-17 12:32


Opdatering: Firmafons EU-mobilpakker har skiftet navn til Mobil Plus. Og vi har lagt ekstra i pakkerne, f.eks Webkald, så du kan modtage opkald i din browser – også når du er i udlandet. Læs om nyhederne her

For mange virksomheder er sommerferien kun få uger væk. Og selvom glæden hurtigt kan afløse planlægningen, så er det nu, I skal sætte ind på de sidste forberedelser, så kunderne ikke bliver efterladt, fordi I er væk. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99