Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.
af Helle Marie Vad Jespersen | 24-01-18 16:48
Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.
Bedre relationer Firmafon Smiley
af Helle Marie Vad Jespersen | 10-01-18 11:19
Dårlig kundeservice er lig dårlig forretning. Vi tillader os at antage, at du ikke er overrasket over den kendsgerning. Men ved du også, hvilke dele af elendig kundepleje, der giver de største økonomiske rap på virksomhedens bundlinje?
I den blogpost, du har sat dig overfor, får du fem scenarier i "service"-oplevelsen, der ofte får kunden til at vende skuden for at handle i en anden butik.
66 % af kunderne vil bruge flere penge, hvis de handler hos en virksomhed, der laver god kundeservice. Omvendt vil 60 % forlade et køb, hvis den service de modtager er ringe.
af Helle Marie Vad Jespersen | 04-01-18 15:47
af Helle Marie Vad Jespersen | 21-12-17 09:52
2017 har i sandhed været et hæsblæsende år i Firmafon. I foråret relancerede vi os selv. Vi gik fra at være revolutionens fanebærere til at blive relationsdyrkere. Vi dyrkede også lidt os selv på vejen (læs Om-os), men hvad skete der ellers i det (snart) forgangne år ?
af Helle Marie Vad Jespersen | 19-12-17 11:29
2017 var et stort år for kundeservice.
Det var året, hvor du kunne lægge din Starbucks-espresso (i hvert fald i USA) i kurven på Facebook Messenger. Året hvor You**e "kompenserede" danskerne for at misse Dronningens nytårstale. Og året hvor virksomheder tænker på AI, AR og brøler ARGHH, når roadmaps for kundeservice-teams kridtes op for 2018.
For hvor skal din kundeservice hen i det nye år? Mod kunderne naturligvis. Inden 2020 vil kundeoplevelsen være krydset i midten. Der hvor virksomheder sigter hen, hvis de ønsker at differentiere sig.
af Helle Marie Vad Jespersen | 13-12-17 12:44
Den Rare Julemand - om nogen - kender til sæsontravlhed i en grad, der får selv den mest rutinerede legetøjsfabrikant til at løfte hatten.
af Sidsel Forchhammer | 06-12-17 15:12
Søger du nye værktøjer, der øger dine salg og din kundeloyalitet?
Så kom med til webinar og lær, hvordan den nyeste teknologi, inden for telefoni og chat, driver din forretning fremad.
af Sidsel Forchhammer | 06-12-17 15:11
Er du kundeservicechef? Så oplev hvordan Firmafons telefoni og chat kan give dig redskaberne til bedre måling og højere kundetilfredshed.
af Helle Marie Vad Jespersen | 29-11-17 13:09
Som webshopejer har du først lige passeret Black Friday og nu truer julesalget. Du sælger flere varer. Det lægger pres på din telefonløsning, der skal håndtere spørgsmål til alt fra PostNords forventede “leveringstid” og returneringen af julegaverne.
Det er i denne blogpost, du henter hjælp til at brage igennem juletiden uden at gå på kompromis med hverken kundens oplevelse eller dine salg. Vi kigger her på, hvad 4 tips til travlhed og telefonkø kan gøre for din forretning.
af Helle Marie Vad Jespersen | 14-11-17 10:35
På nuværende tidspunkt har du formentlig hørt om chatbots, afprøvet én eller protesteret mod deres udvikling (det sidste har vi selv været en del af).
Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.
Tilmeld nyhederSe alle Firmafons publiceringer, f.eks e-bog om Kundeservice og salgsbrochure.
se alle