Sådan træner du dine medarbejdere i god kundeservice!

af Helle Marie Vad Jespersen | 01-03-18 14:58



Vi har erfaret, at nøglen til god kundeservice går gennem ihærdig træning. I den her blogpost får du nyttige tips fra Firmafons egen kundeserviceafdeling - til alt fra opstartstræning til finpudsning af din kundeservice, når du er i gang.

Read More

Bedre relationer


12 spørgsmål der kan forbedre din kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 01-03-18 14:56

Der er altid plads til forbedring – uanset om din kundetilfredshed ligger på 80 %, 90 % eller endda 100 %. Selv med en kundetilfredshed på 100 % vil din service nemlig blive forringet i takt med at kundernes behov ændrer sig, hvis du ikke løbende laver forbedringer.

Read More

Bedre relationer


10 trin der giver dig flere glade smileys

af Cæcilie Hansen | 08-02-18 16:07


I Firmafon gør vi rigtigt meget ud af også at kende de glade kunder. For én ting er at forstå og hjælpe de sure kunder (og det er vigtigt!), men en anden er at vide, hvordan I får antallet af glade kunder til at vokse.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Hvad er Firmafon Smiley?

af Helle Marie Vad Jespersen | 02-02-18 11:32

 

 

Hvad er Firmafon Smiley?

 

Firmafons Smiley er et redskab, der giver dig indsigt i, hvilken oplevelse kunden havde, da de ringede eller skrev til jer. Det er med andre ord en kundetilfredshedsmåling - udviklet af Firmafon - der giver dig uundværlige input til at forbedre din forretning. 

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


Sådan får du en kundeservicekultur - og hvorfor du skal have den

af Cæcilie Hansen | 26-01-18 09:52




Har du nogensinde tænkt over, hvorfor kulturen i din virksomheds kundeserviceafdeling er vigtig, og hvorfor det er nødvendigt med medarbejdere dedikeret til at hjælpe kunderne?

Hvis du ikke er helt sikker, så læs med hér, hvor du får 5 tips til at skabe en sund kultur i din kundeserviceafdeling - og viden om, hvorfor det er essentielt for din virksomhed.

Read More

Bedre relationer


Sådan håndterer du sure smileys

af Helle Marie Vad Jespersen | 24-01-18 16:48

Hvis du til dagligt arbejder med kundeservice og også spørger kunderne om feedback, så ved du, at usødet indsigt i dit serviceniveau kan gøre ondt.

Read More

Bedre relationer Firmafon Smiley


5 dyre fejl du nemt kan begå i kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 10-01-18 11:19


Dårlig kundeservice er lig dårlig forretning. Vi tillader os at antage, at du ikke er overrasket over den kendsgerning. Men ved du også, hvilke dele af elendig kundepleje, der giver de største økonomiske rap på virksomhedens bundlinje?

I den blogpost, du har sat dig overfor, får du fem scenarier i "service"-oplevelsen, der ofte får kunden til at vende skuden for at handle i en anden butik.

66 % af kunderne vil bruge flere penge, hvis de handler hos en virksomhed, der laver god kundeservice. Omvendt vil 60 % forlade et køb, hvis den service de modtager er ringe.

Read More

Bedre relationer


Infografik: Top 5 myter i kundeservice, du ikke må stole på

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-01-18 15:47

 

Read More

Bedre relationer


Toplisten: De mest læste Firmafon-nyheder i 2017

af Helle Marie Vad Jespersen | 21-12-17 09:52

 

2017 har i sandhed været et hæsblæsende år i Firmafon. I foråret relancerede vi os selv. Vi gik fra at være revolutionens fanebærere til at blive relationsdyrkere. Vi dyrkede også lidt os selv på vejen (læs Om-os), men hvad skete der ellers i det (snart) forgangne år ? 

Read More

Bedre relationer


Glem teknologien! I 2018 handler god kundeservice om mennesker

af Helle Marie Vad Jespersen | 19-12-17 11:29

2017 var et stort år for kundeservice. 

Det var året, hvor du kunne lægge din Starbucks-espresso (i hvert fald i USA) i kurven på Facebook Messenger. Året hvor You**e "kompenserede" danskerne for at misse Dronningens nytårstale. Og året hvor virksomheder tænker på AI, AR og brøler ARGHH, når roadmaps for kundeservice-teams kridtes op for 2018.

For hvor skal din kundeservice hen i det nye år? Mod kunderne naturligvis. Inden 2020 vil kundeoplevelsen være krydset i midten. Der hvor virksomheder sigter hen, hvis de ønsker at differentiere sig.

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99