Find dine optimale åbningstider med Analytics

af Sidsel Forchhammer | 17-01-13 16:11

Hvornår er det bedst at have åbent på telefonen? Og passer dine nuværende åbningstider til dine kunders adfærd? Eller har du bare valgt nogle åbningstider der passer til hvornår du har lyst til at være tilgængelig?

Hvad er de optimale åbningstider?

Read More

Bedre relationer


Chat med dine kunder, det betaler sig

af Sidsel Forchhammer | 07-05-12 16:30

De små chatbokse ses på flere og flere websites, men får man overhovedet noget ud af dem? I de følgende paragraffer vil jeg forsøge at fjerne de værste fordomme og dele nogle af vores erfaringer med chat som redskab til bedre kundeservice og flere salg.

Frygt ikke dine kunder
Mange frygter at det kræver ekstra bemanding og flere ressourcer at have chat på sit site. Man skal jo trods alt have en person i den anden ende, til at svare på alle de indkommende spørgsmål. Tænk nu hvis kunderne skriver hele tiden. Tænk hvis de valfarter i hobetal til dit site, når rygtet om din chatboks breder sig. Bare rolig, det gør de ikke.

Read More

Bedre relationer


Her finder du Firmafons bedste værktøjer

af Niklas Stephenson | 13-06-11 16:41

Få personer går så meget op i deres værktøjer som de, der laver ting til internettet. Hvad end det online marketing, webudvikling eller webdesign, så har alle hver deres favoritværktøjer og vi debatterer ofte hvad der er bedst. Har Firefox en bedre debugger end Chrome? Er VIM en bedre editor end TextMate? Er Mac OS bedre end Windows? Og kan du nøjes med Pixelmator så du slipper for at købe den dyre Photoshop?

Personligt har jeg lavet ting til internettet siden midten af halvfemserne da jeg var blot en purk og modemmet ringede så højt at alle i huset kunne høre at man koblede på nettet med 28,8 kbit/sek.

Read More

Bedre relationer


4 tips til en bedre om os-side

af Niklas Stephenson | 24-05-11 16:42

Som lovet følger her anden del af skriverierne om vores nye ‘om os’-side. Del 1 var en lang smøre om, hvorfor det er vigtigt at lave en sådan side, og hvilket formål den har.

Del 2 er 4 konkrete råd til, hvordan du selv laver en god ‘om-os’-side. Og vi ved jo, at alle elsker en god guide på 3, 5 eller måske endda 10 punkter. Her er så mine 4 tips til at lave en bedre og mere troværdig virksomhedsprofil.

Read More

Bedre relationer


Styrk din troværdighed med en bedre ’om os’-side

af Sidsel Forchhammer | 27-04-11 16:43

Selvom den slet ikke handler om produktet eller om løsningen på kundens problemer, er ’om os’-siden en af de vigtigste dele af dit website. Hvorfor? Fordi den er afgørende for, om dine potentielle kunder tror, de kan stole på dig, dit produkt og din virksomhed.

Hos Firmafon har vi netop ladet vores ’om os’-side gennemgå et komplet redesign.

Read More

Bedre relationer


3 gode råd: Sådan skriver du gode speaks!

af Sidsel Forchhammer | 15-04-11 12:47

songbird_logo_website.png
Dette er et gæsteindlæg fra Jacob Hauge Mathiassen fra Lydstudiet Songbird, som leverer professionel indtaling til Firmafons kunder. 

Read More

Bedre relationer


Få de 5 bedste råd til god kundeservice

af Sidsel Forchhammer | 14-03-10 16:50

Hvis du vil blive bedre til god kundeservice, er der fordele i at følge de 5 råd, vi ligger frem i den følgende blogpost. Vi giver jer simple forslag, der kan forbedre en kundes dårlige oplevelse til en god, så længe de respekteres og implementeres. 

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99