Gå aldrig ned på udstyr! Firmafon anbefaler headsets mm.

af Sidsel Forchhammer | 24-03-15 11:54

Det er en stor hjælp i det daglige arbejde at have det rigtige udstyr til kundeservice. Man behøver ikke en hel maskinpark. Kun dét der er nødvendigt for at kunne få hjulene til at køre rundt.

I denne blogpost vil vi give vores anbefaling til headsets og andet udstyr. De ting, vi anbefaler, er det gear vi selv bruger hos Firmafon. Så det er noget, vi har testet godt af og ved virker.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


15 citater der inspirerer til bedre kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 11-03-15 14:58

Hvordan kan et flyvsk begreb som "kundeservice" beskrives? Vi har samlet 15 af vores favoritcitater om kundeservice. Læs nedenstående citater og bliv inspireret af internationale virksomhedslederes tanker.

Read More

Bedre relationer


Kom i træning - se de nyeste trends indenfor kundeservice

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 09-03-15 10:45

Du kan komme i skarp kundeservicetræning ved at læse om de nyeste trends og følge de gode råd.

Positive kundeoplevelser er lige så værdiskabende for din virksomhed, som stærke produkter og priser.  Nedenfor har vi samlet vores 5 bud på kundeservicetrends i 2015.

Read More

Bedre relationer


Teleselskaber topper listen over dårlig service

af Sidsel Forchhammer | 03-03-15 13:04

Av av... Vi vidste godt, at teleselskaber ikke var de mest populære. Men vi var alligevel ved at kløjs i søndagskaffen, da vi læste artiklen i søndagsavisen, hvor teleselskaber topper listen over dårlig service. Tænk, at en branche, der lever af telefonopkald, selv kan være SÅ dårlige til at tage telefonen. I søndagsavisens test (hvor vi desværre ikke var med) måtte de vente op til en halv time på at komme igennem til kundeservice. Det er bare ikke godt nok! Uanset hvilken branche man er i.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Vil du skyde genvej til god kundeservice?

af Sidsel Forchhammer | 24-02-15 14:49

Måske har I lagt mærke til, at der det sidste stykke tid, er kommet flere historier om kundeservice her på bloggen. Selvfølgelig har vi også skrevet om vores produkter og givet tips til iværksættere - ligesom vi plejer. Men det meste indhold har handlet om kundeservice. Og det kommer det også til i fremtiden.

Vi har nemlig en drøm om at blive dén virksomhed, som I går til, når I gerne vil blive bedre til kundeservice.

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Hvor inspirerende er jeres kundeservicelokaler?

af Sidsel Forchhammer | 12-02-15 13:38

Vi fik lyst til at redesigne hele kontoret efter at have læst denne artikel i Wired. Artiklen handler om, hvordan Airbnb har skabt lokaler til deres callcenter, som ligger meget langt fra de endeløse rækker af skriveborde i grå toner, som findes mange andre steder.

Read More

Bedre relationer


Lukas og den stjålne cykel, en historie om god kundeservice

af Niklas Stephenson | 02-02-15 14:11

En af mine venner skrev i går på Facebook, at han havde fået stjålet sin cykel, en træls oplevelse, som rigtig mange i de større byer desværre tit er udsat for. Lukas er i sin hverdag afhængig af sin cykel, så han blev nødt til at købe en ny samme dag.

Lukas havde et par timer før hans cykel blev stjålet købt et par super fede sko online, men han havde ikke både råd til sko og cykel. Han skrev derfor til webshoppen Et al Design og forklarede situationen, samt beklagede, at han blev nødt til at afbestille sine sko. Et al Design reagerede prompte: "Hej, Lukas. Vi er kede af at høre, at du har fået stjålet din cykel. Vi giver dig et par sko på vores regning, nu hvor du har været så uheldig.". Et al Design viser her kundeservice i en klasse, man på ingen måde forventer.

Read More

Bedre relationer


God kundeservice handler om de små detaljer

af Niklas Stephenson | 18-12-14 14:56

Read More

Bedre relationer


Rammer du kundernes behov - eller dit eget?

af Sidsel Forchhammer | 25-09-14 15:20

En af de gyldne regler i kundeservice er, at man skal sætte sig i kundens sted. Her er fire tips til, hvad du kan tænke over i den forbindelse, når du skal ringe en af dine kunder op: 

  1. Kan jeg kontakte kunden inden kunden behøver kontakte mig? Vær proaktiv
  2. Hvornår passer det bedst for kunden, at jeg kontakter ham/hende? Tænk over kundens kalender og spørg eventuelt, om du forstyrrer.
  3. Hvilke informationer kunne kunden få brug for? Hav dem klar inden samtalen.
  4. Tag udgangspunkt i kundens behov, når du har samtalen. Hvad enten du skal aftale mødetidspunkt eller løse et problem.

Hvis kunden føler sig hørt, så får både du og kunden en god samtale - og sikkert også en bedre dag.

Read More

Bedre relationer


Tør vi vide, hvad kunderne egentlig tænker?

af Sidsel Forchhammer | 11-06-14 15:23

En af de sundeste ting, man kan gøre som virksomhed er, at lytte til hvad kunderne siger. Det skal man selvfølgelig gøre i hverdagen. Men det kan være en god idé også at lave en årlig undersøgelse, for at få et større overblik over ris, ros og gode forslag.

I midten af maj sendte vi en mail ud til alle vores brugere med titlen “Hvad synes du om Firmafon?”. Den var der hele 6 %, der var så flinke at svare på. Tak for det!

Read More

Om Firmafon Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99