5 tips til god stemmeføring, når du taler med kunden

af Helle Marie Vad Jespersen | 04-06-15 14:49


Med enkle samtaleteknikker kan du tage kontrol over stemmen i stedet for at lade stemmen tage kontrollen over dig. Det er et af dine vigtigste redskaber til god kundeservice.

Read More

Bedre relationer


De 3 værste horror-historier om dårlig kundeservice

af Helle Marie Vad Jespersen | 22-05-15 14:48

 

Read More

Bedre relationer


Undgå de 3 værste fejl i kundeservice

af Firmafon Kundeservice | 19-05-15 13:36


Vi har undersøgt, hvorfor kunderne er utilfredse med den service, de får. Og det viser sig, at hvis du bare ændrer tre ting, så kan din virksomhed undgå op til 50 % af de utilfredse kunder!

Read More

Bedre relationer


Kundetilfredshedsmåling: Når en dårlig anmeldelse er god

af Peter Engelbrecht | 12-05-15 13:31

“Det er gavnligt at måle kundeservicetilfredshed” – man hører det tit, men hvorfor egentlig? På hvilken måde gavner det specifikt en virksomhed og dens kunder? Det vil jeg prøve at illustrere i denne blogpost med et konkret eksempel.

Read More

Produktnyheder Bedre relationer Firmafon Smiley


Kundeserviceredskaber til når kunden klager

af Niklas Stephenson | 08-05-15 14:58

Når du har ansvar for kundeservice, så er en af de vigtigste ting, du kan gøre, at give dine medarbejdere redskaber, som gør dem i stand til at træffe beslutninger - også når det gælder de svære beslutninger.

Read More

Bedre relationer


5 tips til god kundeservice på de sociale medier

af Sidsel Forchhammer | 05-05-15 14:15

Det er ikke længere nok, at kunder kan kontakte virksomheder på telefon og mail. I stigende grad benytter kunder sig af de sociale medier til at stille spørgsmål, dele positive kundeoplevelser eller klage. Sociale medier som Facebook, Twitter, Instagram og Google Plus giver din virksomhed nye muligheder for at være til stede, dér hvor dine kunder er, og yde exceptionel kundeservice på sociale medier.

Read More

Bedre relationer


Event: Sådan kan din kundeservice nå nye højder

af Sidsel Forchhammer | 24-04-15 11:50



89 % af virksomheder forventer, at det vigtigste konkurrenceparamenter i 2016 vil være kundeoplevelsen*. Er du godt rustet til kampen om den gode kundeoplevelse? 

Read More

Bedre relationer


Sådan påvirker god og dårlig kundeservice din forretning

af Firmafon Kundeservice | 20-04-15 08:49

Det er ikke længere en hemmelighed, at en virksomheds brand i stigende grad er påvirket af evnen til at yde god kundeservice. Med det i baghovedet kan man rejse nye spørgsmål, for hvor vigtig er en loyal kunde? Hvor mange interesserede købere ender med at blive til førstegangskunder? Hvordan er balancen mellem en tilfreds og en utilfreds kunde? 

Read More

Bedre relationer


God kundeservice: Frokost.dk tager opkald på under 10 sekunder!

af Sidsel Forchhammer | 31-03-15 15:23

Med levering af 10.000 frokostkuverter om dagen har Frokost.dk ofte sultne, glade eller desperate kunder igennem i telefonen. Og de leverer en super kundeservice med en imponerende lav svartid på 4 1/2 sekund(!) i gennemsnit, når man ringer til dem.

Firmafon er selv en glad kunde hos Frokost.dk, og jeg har taget en snak med Mikael Nielsen, som er ansvarlig for drift og udvikling i Frokost.dk, om deres inspirerende kundeservice.

Read More

Bedre relationer


Er din virksomhed parat til påskeferie?

af Amalie Molls Papafilippopoulos | 27-03-15 09:45

Påskestemningen er ved at indfinde sig i Danmark, og i den forbindelse vil vi gerne hjælpe med at gøre din virksomhed ferieklar. Hvis du følger de simple forslag til, hvordan du laver den bedst muligt telefonopsætning til ferien, så kan du nyde påskehygge, påskefrokoster og påskeæg i fulde drag!

Read More

Bedre relationer


Følg med

Kom indenfor hos Firmafon. Følg vores produkter, udvikling og nyheder direkte i din inbox.

Tilmeld nyheder
 

Kontakt os

71 99 99 99